Friday, March 2, 2012

Convex

Caut lumi..Ce vad, ma determina ce sint, acum, cumva..Sint un trecator prin lumile tale..Ma plutesc, cit pot, prin visuri..Am propriile mele treceri, care seamana cu ale tale..Vorbesc ca tine, visez ca tine, reactionez la fel, la incercarile vietii..Am o duplicitate care seamana cu a ta..Sint eu, in masura in care pot fi tu, atunci cind te simti liber..Sint replica lumilor intilnite..Am un contur, care se schimba, si se updateaza instantaneu.. Am o piele care imprumuta culorile momentului..Am treceri pe care le pot intelege toti..Am viziunile lor..
Sint schimbator, si identic cu clipa..Ma plimb printre trairile muritorilor, cu viteza luminii..Sint tot..Ma pot preschimba in orice personaj care a trait vreodata..Pot visa tot ce a existat..Sau, cumva..Sint intre tine si lume.. Am ochii care..Care..
Apoi, m-am trezit..Unde am aterizat? Pe care dintre lumi?

No comments:

Post a Comment