Tuesday, October 28, 2014

Destine legate

Luam decizii in viata, care ne duc pe anumite drumuri..Apoi, uneori, ne gindim, ca, totusi, ce ar fi fost daca, atunci, demult, am fi ales altfel? Si, de multe ori ma zbat sa gasesc o metoda de a anticipa, intr-un fel, viitorurile posibile..
Cineva spunea mai demult ca oamenii normali stiu ca anumite lucruri sint imposibile, iar alti oameni, mai diferiti nu stiu asta, si descopera tot felul de chestii care propulseaza omenirea brusc, inainte..
Mai demult am intilnit un nene care imi povestea ca gasise o metoda ca sa prevada diferite variante de cum ar evolua viata lui, daca ar fi facut un anume lucru..Am crezut ca e un sarlatan, pentru ca viitorul e complet alb, orice ti se poate intimpla, sint atitea variabile, ca nici cel mai puternic computer nu are cum sa calculeze asa ceva..Dar el mi-a povestit atit de convingator despre felul practic in care a facut experimentele alea, ca am zis sa imi faca si mie un test, ca sa ma conving..M-am dus la el acasa, si am dat drumul la toate..El mi-a explicat ca pot ajunge intr-o varianta paralela a existentei mele..Bun, sa vedem..Totul a fost ok..
Din casa lui m-am trezit, cum naiba, pe holurile liceului meu, imbracat in uniforma..Idiotul ala ma dusese in trecut..Mi-a placut la inceput, dar, pe urma, cind mi-am dat seama cit de nasol fusese, am vrut sa scap.. Era vremea lui Ceashca, aceiasi profi, probleme, colegi, etc..Citeva zile am retrait toate chinurile tineretilor, dupa care am reusit sa revin la punctul de plecare..Inapoi in casa tipului..Toate obiectele aratau altfel..Cred ca ma intorsesem pe o alta varianta a destinului meu..Bine, dar de ce erau schimbarile astea? L-am intrebat pe tip ce se intimplase..A zis ca nimic, totul era la fel..
Mai tirziu, si orasul parea schimbat..Cred ca am nimerit intr-o alta varianta de lume paralela, ori a lui, ori a altcuiva, ori naiba stie a mai multora poate, in acelasi timp..Habar n-am, da e ciudat, ca mi se mai intimpla, uneori sa vad pe strada cite un tip, sau o tipa care imi par cunoscuti, si, care, si ei par sa ma cunoasca, dar, pe care mi-e jena sa-i abordez..In fine, imi iau curaj, si data viitoare intru in conversatie cu ei..Poate am putea deveni chiar prieteni..

No comments:

Post a Comment