Saturday, October 25, 2014

Singuratatea absolutului

E a treia zi..Azi m-am simtit parca mai aproape de mine ca niciodata..M-am pipait sa simt pielea pe piele, si am reusit sa simt in acelasi timp si mina si piciorul..E mai bine ca ieri..Cred ca imi revin..
Acum fix trei zile am iesit sa ma plimb..Totul era ok..Doar oamenii lipseau..Am crezut ca e un spectacol, sau o adunare, undeva..Apoi m-am dus sa-mi cumpar mincare..La mall toate erau deschise..La fel, nimeni.. Am crezut ca visez..Nu se poate..Asta era un scenariu dintr-un film prost, si imposibil, pe deasupra..E o dileala..
Si asa nu eram un tip sociabil, mai bine ca nu e nimeni imprejur sa se mai holbeze..Dar nu are cum sa existe asa ceva..Cum naiba sa dispara toti? Si eu cum de mai sint? Au fugit? Unde?
De 3 zile mi se invirt prin cap toate absurdurile posibile..Am analizat tot..Am vazut toate abisurile..Nici o varianta de raspuns..Ce dracu sa fac? Sint singur..Pot sa fac orice..Sa ma duc oriunde..Am totul gratis..Sint cel mai bogat din toti..
Linistea e sinistra..Mi-e frica..Daca ma pindeste cineva? Nu pare..Toate sint indiferente..E o toamna calda.. Un anotimp mort..
E a treia zi..Noaptea trecuta am visat numai timpenii..Miine ma duc sa caut oameni..E prea mult..In ce an sintem oare?

No comments:

Post a Comment