Thursday, October 23, 2014

Evolutie si impostura

Am revazut citeva emisiuni-discutii cu diverse personalitati, si m-am pus pe ginduri..CTP spunea multe chestii interesante, lucruri technice aplicabile la om si societate; de ex, ca, in stiinta gradul de impostura e foarte redus, pentru ca aici trebuie sa spui lucruri precise, pe cind in stiintele umanistice, se pot face multe invirtiri, interpretari, adaugiri, destul de greu de probat stiintific..Sigur, poti spune ca nu poate fi decit asa, pentru ca natura umana e una foarte schimbatoare..
Tot ce se poate, dar impostura sociala inca e uriasa, pentru ca multi ocupa locuri absolut nemeritate..Eu sint inginer, dar am avut niste sefi de toata mila, de cele mai multe ori, lucru absolut penibil, pe care nu prea l-am suportat, si asta s-a vazut in atitudinea mea..Evident ca am pierdut, pentru ca ala avea in mina puterea de a ma concedia, pentru ca profesional era fix un mormoloc cu care nu se putea comunica..
La asta ma gindeam, daca s-ar putea produce cit mai repede o evolutie a societatii, care sa nu mai permita diferite forme de impostura..Ma rog, asta e o utopie mai degraba..Dar, cine stie, acuma evolutia e exponentiala, de cind cu technologiile astea noi..Ar fi o problema daca si impostorii ar evolua, si ar deveni mai subtili, si ar sti sa pacaleasca si o societate avansata..

No comments:

Post a Comment