Saturday, October 18, 2014

Lumea lumilor

De fapt, vezi, poate ca iubirea are ochii ei, si gesturile, si toata fiinta ei..Poate e in ce simte ea, si in ce iti explica atitea, si atitea..Poate e in felul in care se imbraca, in felul in care se fardeaza, in felul in care iti vorbeste, atunci, cind e atit de serioasa..Sau poate e in felul in care te priveste atunci cind ii spui ceva.. Sau e poate in ce simte, atunci cind tace..
Poate ca iubirea e un loc al amintirilor impreuna, nu stiu..Ca atunci cind te doare ceva, si il spui, ca sa te stii inteles, asa, ca sa fie adus aici, ca si cind ar fi ceva de o importanta cruciala..Ca sa il poti exhiba, asa, fara rusine, in fata tuturor..
Iubirea, pina la urma e o durere? Pentru ca, daca ma gindesc, oho, e cu multa suferinta pentru ca e si cu neintelegere, ca na, eu, ca fiinta, am fost intr-un moment in care, parca, nimeni, nimanui, nimic, etc..Si m-am simitit pierdut complet si ireversibil..Ca si cind as fi fost complet abandonat..Singur..Atit de singur, oho, cit sa urlu la spatiul intergalactic..Trist..Ca eu doar, cu mine, asa, vorbind la stele..
Vezi, in final sint si eu o varianta de om, cu cite bune, sau rele..De fapt, pina la urma, cine sint, de fapt? Si ce am sa spun secolului asta prea plin de atitea? Eu, omul asta mic si sincer..
Pe strada au trecut multe masini..Le-am vazut, si m-am mai gindit la cite, si cite..
La ce te mai gindesti? Mai zi-mi si mie, ca sa vad daca ne sincronizam..

3 comments:

  1. Citind scrierea de mai jos "Destine destinate sau nedestinate" am avut o clipa in imagine atmosfera (unui cantec) in care l-ai fi putut.. redacta ...Si ma gandeam ca cam acum doua saptamani ascultand muzica de pe telefonul cumnatului in timp ce lucram, am nimerit peste acest cantec si mi-am reprosat ca nu cunosteam versurile...:

    Hold me close and hold me fast
    The magic spell you cast
    This is la vie en rose

    When you kiss me, heaven sighs
    And though I close my eyes
    I see la vie en rose

    When you press me to your heart
    I'm in a world apart
    A world where roses bloom

    *And when you speak, angels, sing from above
    Everyday words seem
    To turn into love songs

    Give your heart and soul to me
    And life will always be
    La vie en rose

    Repeat*


    La Vie En Rose - Louis A.
    Se schimba complet ideea ..(de)......expresia de "la vie en rose". Total.....

    ReplyDelete
  2. Si ma mai gandeam asa: ...: Doi soti intr-o masina..certati rau....se intorceau de undeva(un loc) - IN VIITOR, actiunea se petrece in Viitor- , de la vreo petrecere...sau adunare de oameni, unde EL a facut cera rau (/adica a spus ceva rau...suparator altuia/altora)....Proasta purtare oricum..-Bineinteles ca el! - ca d o a r e l este beleaua .. Si dupa o lunga tacere, ea ii spune lui: "Aminteste-mi de ce m-am maritat cu tine...?" El (la volan) ...contrariat (!cutremurat!) si surprins oarecum de neasteptata intrebare nu-si poate inchipui de ce l-a intrebat asa, care or fi oare ...intentiile ei (N-a facut exact chiar cel mai grav lucru din lume, nici prima data) in acest caz.. Se bajbaie putin incercand sa dea un raspuns si nu reuseste sa fie prea clar. Ea calma,-i raspunde: "Aici Tu trebuia sa spui: Pentru ca ai spus ca sunt adorabil." Si se asterne din nou linistea. Ei nu s-ar putea certa vreodata...niciodata....

    Ai cerut ganduri intime, asa ca .. poftim.

    ReplyDelete
  3. Un cintec de amor ca o declaratie pentru cineva care ne face sa visam:)
    De ce sa nu se si certe? Totul e ca amindoi sa aiba si sa respecte un set de valori adevarate..

    ReplyDelete