Tuesday, October 21, 2014

Esuat in vis

Cred ca iar sint in vis..Dar nu stiu cum sa verific..Sint intr-un labirint..E solid, inseamna ca e adevarat.. Deasupra e deschis..Se vad stelele..Bun..Ce am de facut? Sa ies..Ia sa vad daca pot urca zidul..Peretii parca sint de sticla..Mai bine alerg, si trebuie sa ies..Ce idei ciudate am..De fapt, mmm, e corect, cu cit alerg mai mult cu atita scurtez timpul..Uite o gaura in zid..Poate asta e..Clar o sa intru in ea..Si iesirea pare ciudata, seamana cu intrarea dar cu susul in jos..Hm..Gata, ma duc..
Ma doare capul..Am trecut prin tunel, si la iesire era totul cu susul injos, si am cazut in cap..Ce timpenie.. Oricum e bine ca gravitatia e aceeasi..Ca daca era, mmm, de jdemii de ori mai mare o beleam..Asa sint intreg..Buun..Acuma ce fac? Dar unde sint? Si asta tot labirint e..Si deasupra tot stele..Sa mai caut un tunel.. De fapt cine stie ce nebuneala o sa mai fie..Da tre'sa incerc, altfel risc sa nu mai ies de aici..Da cum naiba am intrat? Nu-mi aduc aminte..Sigur nu visez..Ia sa ma pisc..Auuu..E real..
Mi-e somn..Am obosit..Ma culc..Poate visez ca o sa ies..Si cu ce ma ajuta asta?
Am citit mai demult o povestire cu cineva care era prizonier intr-un vis..Si el nu putea iesi pentru ca nu era visul lui, era al altuia..Hmm..Ce timpenie..Mi s-a parut absurd..Dar, de fapt si absurdul asta cine stie, poate ca e normalul normal, dar pe care nu il intelegem noi, si sarim repede sa-l etichetam..De fapt cind am iesit in tunel invers, parca tot absurd putea fi, dar a fost real, ca am cucuiul..Ah, si daca absurdul e real, poate ca toate-s pe dos..Si atunci poate ca absurdul din povestirea aia e real..Poate e realul de aici..Aaaah..Sint prizonier in visul altuia? Vreau sa ies..Cred ca e imposibil..Stau aici, ce sa fac..Am esuat..Robinson ma cheama..Al cui o fi visul asta?

No comments:

Post a Comment