Sunday, October 19, 2014

Vis

Gesturile s-au intors, cuminti, ca reflectate de oglinzile celorlalti..S-au adunat unul linga celalalt, s-au luat de mina ca intr-un sir continuu si previzibil..Apoi traiectoria s-a curbat la un capat, mai mult, si mai mult, pina cind capetele s-au atins..S-a format cercul, cu unele imperfectiuni, care s-au corectat singure..Toate au ramas in asteptare, un timp, apoi cercul a inceput a se roti din ce in ce mai repede..A parasit pamintul, si s-a ridicat ca intr-o decolare programata..A ramas la inaltime, si-a redus viteza unghiulara, pina s-a oprit..A ramas concentric cu soarele, ca intr-o alta varianta de stea, cu luminile colorate pilpiind ca intr-un joc programat al destinului atitor nestiuturi, cindva lucioase..
Apoi am privit spre imprejururi..Tot ce imi fusese inauntru acum se desfacea in fisiile pe care realitatea mi le arata, incet, si sigur..Ce frumoasa era marea..Cind luna isi reflecta imaginea prelung, si tremurat..Cit lichid era dincolo de marginile ei abia zarite..Cite povesti s-ar fi putut spune doar acum..
M-am ridicat de pe bolovanul pe care statusem tot timpul asta..Ce ciudat..Aveam parul alb, lung, si barba la fel..Eram imbracat in alb, o tinuta de care parca imi aduceam aminte ca o vazusem demult, intr-un vis.. Am facut citiva pasi pe nisip..Simteam toata asprimea la talpi..E adevarat, pina la urma..
Am deschis ochii, iar..E la fel de intuneric..Pe perete vad urmele in dungi ale strazii..Semaforul si-a schimbat iar culoarea..E verde acum..Ca sa devina oranj, si rosu..Si iar verde..Am visat..Ce vis curios, pina la urma.. Ma duc sa-mi aprind o tigara, si sa incerc sa inteleg..A fost frumos in lumea din vis..

No comments:

Post a Comment