Thursday, October 4, 2018

Sperantza altui vis

N-am mai trecut pe la doctorul de suflete, pentru ca eram prea obosit, si cine stie ce ar fi crezut despre mine, ca am inebunit, sau m-am prostit, sau trec printr-o depresie/fericire extrema..Bine, el e acolo ca sa imi ia banii si sa rida de mine, ca oricum imi pare prea aroganta pozitia din care vorbeste de parca le-ar sti pe toate, parca ar fi expert in toate vietile de pe pamintul asta mare si ratacit..Nu e el de vina, stiu, dar nici nu poate nega ca nu a gresit vreodata..Si asta e o pagina din viata mea, de ce ar trebui sa fie si el acolo.. Uneori imi vine sa-l iau la palme, si la pumni, si dupa ce il bat bine sa-l intreb: ba, tu esti prost, sau nebun? De fapt imi vine sa ies pe strada si sa-i intreb pe toti trecatorii asta, daca-s prosti, sau nebuni..Ii las sa aleaga ce-i avantajeaza, hahaha, din doua una, sint avantajatii cu mai mult de o optiune..Bine, evident ca risc sa iau bataie, dar macar eliberez din demoni, ca e ingramadeala in menajerie..Nu mai stiu ce sa mai zic, ca iar ma repet..Ma invirt in cercuri, si cercurile se invirt si ele in cercuri..Nimic nu e stabil, nici universul nu are o origine, totul e la plesneala, alegi un sistem de referintza si il declari absolut..Nu am mai vorbit cu nimeni.. Toti se ascund dupa clisee, a fugit sinceritatea cu tot cu veselia lumii..O fi de la toamna..Sau poate n-a trecut suficient timp de la ultima depresie..As plec a de aici, de tot..M-as duce in alte lumi, sa cunosc alti oameni, ca astia de aici nu-mi plac..Vreau sa fug de locuri, sa ma eliberez de legaturile cu greutati, sa alerg prin imaginatie fix pe acolo pe unde imi place..In fine, poate ca mai am vise nevisate inca, am o sperantza ramasa, cred.

No comments:

Post a Comment