Sunday, October 14, 2018

Cine?

Daca esti sincer cu tine, si te inconjori de adevaruri, alte adevaruri despre tine vor veni..Asa se spune..Ca poti sa te descoperi privind la ce te inconjoara, analizind ce adevaruri au, si au trait, altii..Pentru ca, daca ai experientza adevarurilor vei putea separa din tot doar ce este esentzial..Si asa vei cunoaste totul, si pe tine, si vei reusi sa te depasesti mai usor, ca sa iti construiesti un drum autentic spre spiritualitate..Prin lumea asta, printre defectele ei..In fine, sint multe amanunte care ne pot face viata asta cind un rai plin cu delicii nestiute, cind un infern absolut imprevizibil. Pentru ca, cel putin pentru mine, chiar asa a fost. M-am intilnit cu Tiana, ca sa ne descilcim toate variantele..Eram undeva pe o terasa, pe malul lacului albastru. Ne-am dat mina, ceremonios, ne-am pupat, si ne-am asezat pe scaune. N-am urmat niciun protocol, pentru ca asa am simtit amindoi ca trebuie..Ea mi-a spus ca sint altfel de cum par. I-am raspuns ca nu e asa frumoasa si seducatoare cum se crede. Mi-a zis ca sin t la fel de mojic cum i-am aparut prima data. Am ris cu zgomot, hahaha, bine bre, duduie cu fitze, dar tu cine te crezi? Ai vreun atu cu care sa te dai mare? Ca esti grasa si proasta. La care ea a ripostat ca gras si prost sint eu, pentru ca nu vad nimic din ce ma inconjoara..Hm, da? Si ce anume nu vad? Ca nu ai de unde sa stii ce nu vad, ca nu esti vreo prezicatoare. Mi-a raspuns ca nu vad ca sint un bou cu pretentzii arogante de smecher. Eu, ca de mine zicea, eu, un bou. Si tu esti o vaca perversa si inchipuita..Esti ca sor-mea pe care n-am avut-o, si care vine sa se dea desteapta, ca sa-mi fure mostenirea parintilor, dupa o judecata lunga..Sor'ta e ma-ta, mi-a zis, ca nu ai nimic al tau, esti o varza, idiotule, si eu imi pierd timpul meu pretios cu tine, ca sa te fac sa intelegi ceva. Dupa asta am trecut la injuraturi directe legate de parintzi, si asta a fost chiar distractiv. I-am facut albie de porci pe toti din neamul lor, si ea la fel.. Am folosit in astea tot ce stiam. Dupa care ne-am calmat..Chit ca ne-am urit din cuvinte, am zis ca e aiurea sa continuam sa ne injuram..Eram cei mai dusmani din toti..Parea ca nu ne vom ierta nimic, niciodata..Si chiar putea sa fie asa, ca ea era ca o sora a mea pe care as fi urit-o din ficatzi. Ca sa o uit, si sa o sterg din toate ale mele..Pentru ca ea ar fi reprezentat un rau posibil. Dupa toate, poate m-as fi impacat cu ea, pentru ca as fi avut unele interese comune..As fi repetat cu ea ce am facut cu multe din relatiile mele distruse. Si ce bine ar fi putuf fi. Eh, lumea, mizeriile, prostelile, eu, ea, porcariile care ne tot amesteca in tot, de nu mai stim de noi.  Intr-o alta lum e poate ne-am fi inteles, si chiar am fi fost prieteni..Dar sintem inca, eu aici, si ea colo, si nu sintem compatibili. Ce timpenie. Cum naiba sa mai fii cu tine cind te agreseaza toate tutele pamintului? Si asta e doar un  caz, ca am atitea experientze. Cine e creatura asta?
PS Asta e un fel de pamflet (pentru cine-care n-a inteles), ca era culmea sa-mi para rau ca n-am sora, sau frate. Scandalul cu Tiana e ca sa darimam mitul asta al iubirii eterice, ca in orice relatie apar si momente in care te certi, ca na, asa e omul, fara conflicte nu se justifica, sau ceva. Plus ca pentru realism trebuie alternat una calda, una rece; depinde cum le combini pe amindoua, in fine aici doar intuitia face cel mai natural dialog.

No comments:

Post a Comment