Tuesday, February 27, 2018

Selectia finala Eurovision Romania 2018

Duminica fu finala Eurovision Romania 2018..A fost delir de arta sonora, armonii divine ne-au incintat timpanele, am calatorit in rai, si ne-a parut rau ca ne-am intors de acolo..Na, ne-am intors ca trebuia sa vedem finala, ca-calatoria a fost inainte, dacit..Bai nene bai nene bai nene, la ce ne trebuie noua Eurovision nu inteleg, ca n-o sa-l cistigam nici-o-data cit exista cosmosul..Sintem ramasi in urma tare cu muzica de competitie..Am vazut citeva melodii de-ale altora, mai, aia da, vezi acolo mina de artisti profi, pe cind la noi greu s-a ales ceva din tot felul de balarele..Bine ca macar avem asigurat ultimul loc..De fapt stai ca la Euro sint si acolo semifinale si pot sa ne dea afara de la inceput..Misto..Macar ne dam mari ca am participat.. O sa luam premiul 1 din coada cu suturi in fund si rostogoliri pe scari..Cum naiba ma, din toata Romania sa nu fie macar unii care sa scoata ceva mai bun? Astia cu success de ce n-au participat? A fost Feli Donose, ca ea cica e buna, dar melodia a fost o gluma. Traistariu si el a ratat cu brio a milioana oara, ca tot participa la selectiile astea, e consecvent omul, si da-geaba..Trebuia sa caute astia ceva mai tare ca femeia cu barba, poate doua femei cu barba, sau ceva de la circ, nu stiu..In fine..Deci varza sintem si la muzica, bai ce rahat, sa ai asa o sansa uriasa si sa o ratezi..Acuma e si mentalitatea asta de pitic invidios a multora care baga betze in roate alora talentatzi, e adevarat, ca de exemplu si juriul de la selectiile astea romanesti e cam comunistoid in viziuni artistice, si orice depaseste orizontul lor e automat respins, clar. La noi tre'sa cinti romaneste, lalait, lent, fara ridicari prea mari de note, sa fii acolo cit mai lipit de scena..Unor participatnzi li se reprosa ca nu se uita la public, cind cinta..Na..Sint curios cine o sa cistige Eurovisionul..Chiar, ar merge un pariu, dar e greu, ca iar voteaza astia geo-politic..Sa vedem..Poate nu iesim totusi ultimii..Ar fi ceva..
PS Am reascultat Viajero, poate nu era pe targetul Eurovision, am vazut-o la o emisiune cu Marina Almasan, ce draguta era, si ultra-super-pozitiva si zimbitoare, finutza, adica profesionala

No comments:

Post a Comment