Wednesday, February 21, 2018

Multe si marunte

Imi vine sa scriu mult sa-mi eliberez toate interioarele mentale, si sa ma simt liber de toate celelalte care incearca sa ma agatze..Simt uneori ca timpul ma constringe si vrea sa ma deformeze, ca sa incap in niste tipare inepte..Cred ca de asta scriam mai demult despre senzatia de zbor, ca e o eliberare de concret si o incercare de a intra in abstract (sau in spiritual)..Am uneori nevoia sa traiesc cu viteza, si sa vad gindurile si starile cum trec ca peisajele la fereastra trenului..In fine..
As mai scrie o infinitate de cuvinte despre orice tema..De fapt mi-ar fi mult mai usor sa vorbesc..Clar am nevoie de o secretara cu care sa ma inteleg bine, sa nu fie prea sexy ca sa nu ma conturbeze, dar sa ma poata ajuta cu expresii, cuvinte, ma rog sa le stie cu limba bine de tot, limba literara evident, si sa aiba si intuitie buna, sa fie un foarte bun si competent critic..Si sa fie natural-feminina, ca o muza dedicata, deci, ca sa ma inspire sa ma auto-depasesc..Singur sint neajutorat, si parca fara o motivatie..Chiar, daca ai familie parca ai de ce sa faci lucruri, si sa vrei mai mult de la viata (si de la tine, evident)..Ma rog, sint avantaje si dezavantaje, depinde de partenera..
Cred ca scriu ca sa-mi dau seama de ce lipsuri am, adica sa le pun pe concret, ca asa le cam stiu, dar asta nu ma ajuta..Le scriu ca sa le fac de ris, hahaha..Ce glume timpite am, despre asa subiecte sensibile..
Bre, scrieti si voi pe bloguri chestii mai interesante, ca sa am si io ceva de citit..Bine, cind citesc ceva bun imi merg gindurile mai eficient, si am si o stare mai pozitiva..Si nu mai folositi cuvinte si imagini apocaliptice, ca alea ma indeparteaza afectiv de text, ca reclamele proaste care ma fac sa nu mai vreau sa cumpar produsul respectiv..Na..
Mai sint muuuulte spus, dar na, nu au legatura..Ma gindesc ca ingineria e si o mare nefericire, ca azi toate evolueaza foarte repede si tre'sa te adaptezi, nu e ca in alte joburi unde schimbarile sint mai mici..Intr-un interviu, Toni Grecu zicea ca nimic din ce a invatat el in facultate nu mai e valabil azi (electronica, centrale telefonice), si mi-am dat seama ca electronistii sint mai nefericiti ca inginerii mecanici..De fapt depinde, ca-s muuulte situatii..Muuuu..

No comments:

Post a Comment