Sunday, February 25, 2018

Simetrii feroviare

All dead, all dead, all the dreams we had, I wonder why I still live ooooon, all dead, all dead..Cinta All Dead de Queen la difuzor. E fru-mos, n-am mai auzit demult melodia asta..Cinta bine toti de la Queen, unul si unul, acuma au mai ramas doi, chitaristul si bobosharul, plus voce Adam Lambert..Ei sint din alta generatie, acuma nu se mai face muzica artistica, toti s-au nishat pe anumite stiluri, in fine..Brian May, omul cu chitara solo e doctor in astrofizica..Dacit..Interesanta combinatie om de stiinta artist..
Ce bine am dormit. Acuma e noapte, stau si ma holbez pe geam..E cam incomod scaunul asta de tren, ala care l-a facut cred ca ura sincer oamenii..E interesant trenul asta, e simetric; in capete are cite o locomotiva, apoi cite 2 vagoane, si la mijloc un vagon dublu..Sint fascinante trenurile, ca au un spatiu strins, si sint in miscare tot timpul, e nasol ca sint tot timpul idiotzi care se holbeaza la tine, in rest e ok, desi si asa poti sa te duci intr-un compartiment separat sa fii singur, cum sint eu acuma..Ar trebui sa ma duc sa vad ce face grupul meu, poate-i gasesc de data asta..Tura trecuta mi s-au intimplat niste ciudatenii; una ca ma dusesem sa-i caut pe prietenii mei, trecusem prin tot trenul, ajunsesem la  mecanici, nimeni, apoi m-am intors, am reverificat trenul, iar nimeni, si la capatul celalalt erau tot aceiasi mecanici..La un moment dat mi s-a parut ca peisajul e pe dos, ca trenul merge rasturnat, si de aceea m-am culcat..La difuzor e tot All Dead, astia dau melodia in bucla..Sau o fi si asta din cauza simetriei? Ce bine e in compartiment, e un fel de caldura de suflete asezata in straturi peste tot, e atit de frumos..Mi-as decora si camera sa fie stil compartiment de vagon, si pe pereti as pune tablouri care sa semene cu o fereastra de tren cu peisajul aferent..Sau sa fac camera stil cabina de submarin? Sau de nava spatiala? Ma mai gindesc..Sa vad ce ma inspira mai mult..Acuma e o diferentza intre cabina de tren si o copie statica acasa..Parca e mai bine sa nu fie facuta in niciun stil camera, sa fie lasata fara model, asa ca sa lase libera imaginatia..Se poate..Mie nu-mi place sa calatoresc..E obositor, desi e interesant sa vezi, sa cunosti..Acuma sint in tren ca trebuie sa ajung musai intr-un loc, dar cind ma intorc acasa o sa dorm 24 de ore sa ma recuperez..Oare cum o fi in viitor, peste citeva mii de ani? N-or sa mai fie trenuri, sigur, doar nave aeriano-spatiale, cred..Oare cum or fi cabinele atunci, cit de sofisticate? In fine..Ma culc la loc, desi dorm agitat pe tren..I am old, but still a child, spune cintecul..Somn usor.

No comments:

Post a Comment