Monday, February 26, 2018

Etilico-ET

[Scena, la politie, actori Fotache (beat) si un lucrator cu publicul]
Domnu, sa traiti, am venit de la circiuma, am alergat in fuga de asta respir greu, vreau sa fac o plingere ca sa iau reperatzii..Domnu, sa traiti, raportez, ca m-au furat, adica m-au rapit exzstra-tereshtrii, pe cuvintul meu, uite, am aici cu mine o bucata din haina de la unu, uitati ca e autentica, era de la ala cu 4 degete, n-am putut s-o iau toata ca va dati seama, astia is ai naibii..Asa..Cind m-au rapit? Miine pe la prinz, asa..Da, miine, in circiuma, cind beam apa mea minerala cu sulf, ca io, cum sa zic, m-au luat, si m-au obligat sa calatoresc inapoi in timp cu ei, m-au lasat ieri acasa, da' eram obosit si am adormit, si de aia am venit acuma..Sa stiti ca eu n-am vrut sa merg in timp inapoi, ca sa n-am vertij, ca la tren, da m-au obligat, io am ripostat, ne-am batut, da ei era mai multi..Mi-au facut multe analize, si parea ca-s nedumeriti de unde am alcool in singe, na, io le-am esplicat da nu intelegeau, tot se incruntau la mine..Pe urma parea ca le-a placut asta cu alcoolul, ca nush ce facusera da se cam ametisera..Io am venit sa va zic sa aveti grija la circiuma, ca sa n-o transplanteze aia la ei pe planeta..Si vreau ziaru inapoi ca era cu numerele de la lotto de la tragerea de miine, a ramas la ei pa nava, si vreau sa joc numerele alea azi..Am plecat, sa traiti, daca e urgenta ma gasiti la circiuma.

No comments:

Post a Comment