Monday, February 5, 2018

Fetid

Am atras de-a lungul  vietii tot felul de creaturi, cum nu mi-am imaginat ca exista..Tirituri in special, dar si monstri de mlastina, mai rar animale de uscat..Sinistri de toate formele exterioare, toate sexele, toate virstele.. Acuma ca nu te-ai inteles cu unii, sa zicem, cu categorii intregi, sa zicem si asta, dar in final cu nimeni, asta suna ciudat..O fi si vina mea, ca pina la urma din toti macar una/unul si tot ar fi fost suficient de merituos..Greu de spus..Plus ca si oamenii au interesele lor, nu e ca si cum toti ar fi disponibili..
Am cunoscut multa lume, si nu mi-a ajutat mai deloc, pentru ca lumea mai mult m-a speriat cu un lung sir de experimente nereusite..Daca exista undeva pe sus vreun Dumnezeu, ala ma uraste sincer..In fine..Nu ca as mai spera la ceva bun, dar macar sa nu mai fie asa rau,  totusi..Cred ca dupa toate e ceva care sa merite, si anume o motivatie care sa ma faca sa merg inainte: ura fata de rai..Nu am folosit-o dar de acum inainte o sa o incerc..Macar atita sa fie pozitiv, dorinta asta de eliberare..
PS N-am vrut sa zic ca nu exista buni, ci doar ca s-au ferit de mine, asa cum si eu m-am ferit de ceilalti, ce pacat mare e asta totusi, e adevarat ca pentru ca sa-i cauti iti trebuie o mare rezistentza si tenacitate care iti cam lipseste pentru ca esti om si ai sensibilitatile tale..E destul de greu, mai ales daca ai valori si principii care iti interzic sa faci ceva ce altii nu ezita sa faca tot timpul..Plus inca; eu toata viata am fost amenintat de toti, nu mi-a vorbit nimeni normal (decit daca aveau un interes mercantil), ca la filmele de razboi in care abunda exploziile si urletele..Nasol sa traiesti sub asa presiune..Doar ca in ipocrizia asta generala mizeriile care "strica" estetica asta kitsch sint bagate sub covor..Si n-ai ce sa faci, pentru ca dincolo de aparentze e vid..
PPS Pina la urma nu cred ca o sa gasesc o motivatie in ura fata de rai, ca eu nu pot sa functionez cu energii negative, dar mi-e atit de greu uneori sa-i suport pe fetizii astia, bleah

No comments:

Post a Comment