Saturday, October 1, 2016

Zilele trecerilor

Intr-o miercuri am simtit singuratatea cum imi trece prin fiintza ca sagetzi bine tzintite de undeva, de cineva.. Intr-o joi m-am indragostit de o iubire a vietii mele, care intr-o vineri mi-a spus ca vrea sa ne despartzim definitiv..Intr-o simbata am vrut sa uit tot, ca sa-mi rezerv o duminica pentru o alta dragoste..
Intr-o luni am luat totul de la capat, cu tot ce ar fi insemnat asta..Am trait intens toata ziua, am gindit si imaginat la tot ce va veni..O luni ca un inceput de univers..Marti s-a intors, ca sa-mi dea atitea idei noi, si variante, din care sa aleg..Miercuri a venit cu multe intrebari, si nedeterminari terminate in nelinisti..Noaptea am visat ca vine o noua zi cu priviri tacute,  noi doi, stind fata in fata..Joi am crezut ca stiu ce nu stiusem.. Am dormit profund si am visat o vineri de toamna, cu peisaje ruginii, si plaje insingurate..Vineri am intrat in marea calma a singuratatilor..Simbata am stat pe nisipul tristetilor mele adunate in dune..Am facut castele umede si am desenat pe nisip geometrii imaginare..Duminica am calatorit prin locurile amintirilor..
Luni am refacut traseul vietii mele in contextul vietilor celorlalti..

No comments:

Post a Comment