Sunday, October 23, 2016

Lupte neconventionale

Azi e sarbatoare mare, nu stiu exact ce sarbatoare e, dar o simt in aer..Nu e inca Halloween, a trecut si Oktoberfestul, nu e Revelion, nu e Pasti, sau Craciun..Ce e nu stiu, dar e ceva sigur, si daca nu e in calendar, inventam..E o virsta nerotunda in ani, zile, si ore..Sau a coispea zi de la ultima fericire autentica..Oricum nu conteaza ce si cum, pentru ca azi sarbatorim viata, si fiinta, si sufletul, si spiritul luminos si energetic..
Am vazut citeva chestii pe tv despre ezoterisme, astrologie, spirite, vampiri de energii, etcetc..Si ma gindeam ca unele din ele au ceva stiintific, cumva, dar interpretat in unele feluri care pot genera bani din ele..In fine..
Noi, ca oameni avem nevoie de spirit, pentru ca el e singurul care ne da stabilitate, si ne duce inainte..Dar spiritul asta il avem dupa cum il cultivam..Putem sa ne educam in stiintze, cu efort, si vointza, functie de ce ne place, si studiem, si evoluam in cunoastere, si atunci devenim constiintze care au valori autentice care merg in viata pe un drum adevarat, pentru ca e construit pe adevaruri..Sau, daca stiintza nu ne-a satisfacut, putem sa mergem pe altceva, gen religii, ezoterisme, etc etc..Ma uimeste cum imaginatia omului a creat tot felul de chestii in care sa creada, de la fiinte supranaturale, la cristale, geometrii, etc, care pentru unii functioneaza..
Din toate astea, adica din toate teoriile construite, mi-a placut o chestie care mi s-a parut foarte adevarata, aceea a vampirilor energetici..Pentru ca astia sint peste tot, sub toate formele posibile; oameni rai, idei rele, situatii rele, etcetc, e un cerc care ne inconjoara tot timpul, si, de care ne aparam consumind energie multa..
Trebuie sa fim inteligenti cind abordam problema asta, pentru ca ea persista..Si pentru asta trebuie sa invatam sa luptam cu ei, cu vampirii..Un prim pas e sa ne detasam, sa ne eliberam luind o distantza de la care putem sa-i observam ca sa stim cum sa ne protejam, pentru inceput, dupa care sa ne construim o mica strategie de lupta..Am trecut de multe ori prin situatia asta, de aceea m-am izolat..Am intilnit multe fiintze cu mental redus si primitiv, dar perfectionati in atacuri, fiintze labile si instabile psihic, capabile de orice, depasite, si cretine..Creaturile astea duc un razboi neconventional, si profita de orice chestie psihica sau fizica, ca sa te termine, sint perfide si tenace in mizeria lor..Si aici trebuie sa te gindesti bine, la cum sa-ti construiesti strategiile, ca lumea a evoluat..
De stilul asta de lupta mi-a fost sila dintotdeauna, pentru ca e unul pervers..Dar invat..Si o sa reusesc pentru ca am sa-mi reconstruiesc tot, si pe mine, pe masura ce inteleg cum e totul..Si pe masura ce inteleg cum salbaticia asta sociala a imbracat forme noi..Chiar daca, spun iar, mi-e sila de toate mizeriile astea..Dar, viata merge inainte..

No comments:

Post a Comment