Saturday, October 29, 2016

Reveniri

Am fost in ultimul timp intr-o stare nedeterminata, cind mai sus, cind mai jos, am oscilat intre atiiiiitea si atitea..Eram de fapt intr-o cautare de ceva care sa-mi aduca un pic de echilibru..M-am uitat pe net la atitea, pina m-a luat angoasa, sincer, ca nu am gasit decit timpenii urlate si stupide..In fine, asta e cu netul asta, e plin de panici de tot felul, ca si filmele, de fapt, astea "moderne"..M-am uitat la news ca zic acolo e concret nu-s aiureli..Mare greseala, stirile de azi te baga intr-un stress de nu stii cum te cheama..Pe urma zic hai cu serialele comice..Au haz 5% si restul tot panici..Am avut niste dureri de cap cosmice, am crezut ca explodez de atita nebuneala si haos..Dupa care am inchis netul si am stat cu gindurile mele pe intuneric..Si incet incet mi-am refacut ceva din echilibru..Azi am facut cumparaturi, m-am dus de dimineata ca sa prind mai liber, si am gasit si niste dealuri bune, a fost ok, am ajuns acasa mai linistit ca inainte..
Conteaza enorm sa-ti refaci echilibrul, sa stai doar tu cu tine, fara nimeni imprejur, si sa-ti eliberezi mintea de toate..Poti sa-ti eliberezi fanteziile, oricare ar fi ele, sa-ti imaginezi orice, sa te gindesti la orice..Esti liber pentru ca ti-ai dat sansa sa te eliberezi..Tu singur..Altfel devii un zombie manipulabil, un altcineva instabil si haotic ale carui actiuni induse dinafara vor fi motiv ca sa-ti fie rusine mai incolo, asta e sigur..Trebuie sa inveti sa te autoreglezi si sa nu reactionezi impulsiv, pentru ca impulsul fiintei are in el multe contorsiuni si da drumul la toate frustrarile adunate, si la impuls mai poti spune si alte chestii venite din imaginatie, din scenariile posibile..Plus ca la impuls spui lucruri jignitoare, ca sa-l faci pe idiot sa simta o raceala a urii care ti-a venit din tot ce ai vazut, si simtit pe pielea ta, atunci cind altii incercau cu mijloacele lor josnice sa te umileasca..
Ar trebui in relatiile astea sociale sa fie totusi o limita pina la care cineva poate fi jignit..Eu am invatat sa jignesc de la ei, pentru ca nu am putut sa jignesc pe cineva vreodata, asta mi s-a parut dincolo de orice, la mine comunicarea avea un scop de a a transmite ceva, orice, dar fara sa ma leg de persoana in cauza, si pentru mine era ok, daca el intelegea, bine, daca nu, asta e, dar nu ma luam de ei, orice ar fi fost, pentru ca era sub demnitatea umana..Pentru ca aveam argumente clare, nu vorbeam aiurea, ca daca nu le-as fi avut as fi tacut, evident, nu m-as fi obosit sa bat cimpii doar ca sa ma dau mare; cum e stilul asta social diliu..
Eu cind vad prostie fug, nu ma complic, pentru ca nu are rost; pe prost nu-l poti convinge cu nimic..Cind vad ura pura, la fel, stiu ca nu te pui cu salbaticiile nerozilor..Si asa am devenit campion la alergari, pentru ca nu am avut de ales..
E atit de mult de spus despre ce si cum sa spui, si ce atitudini sa ai in ce context anume, ca s-ar putea scrie biblioteci intregi..Si asta pentru ca exista infinite forme si combinatii de prostie si ura, ca iti trebuie si tie o rabdare si inteligentza infinite ca sa le faci fata..Iar tu esti un om, cu gindurile tale, cu viata ta..De asta e bine sa te eliberezi de toate, din timp in timp, sa te cureti de uri, si sa te linistesti..Sa lasi totul sa treaca pe linga tine, si sa iti revii la fiintza profunda, cea care iti e prieten la drumul prin viata asta..

No comments:

Post a Comment