Sunday, October 23, 2016

Eul ca dintotdeauna

Adevarul e in claritate, e in limpezimea ideilor si gindurilor tale, in felul in care iti spui toate fiintzele tale interioare..Adevaruri care vin din tine..Ce frumos e sa simti cum toate linistile tale au in ele albastrul ala profund al fiintzei..Ce bine e sa stii ca poti sa fii liber ca acel albastru care e liber, si nestiut..
Lumea e o versiune a fiintzei..E un fel de a fi perceput de fiintza din noi..E o versiune pe care am inteles-o in felul nostru..O versiune la care ne raportam continuu..O versiune care ramine in minte atunci cind traim, si cind ne exprimam..Lumea e un loc in care ne jucam cu toate, si in care invatam sa fim..Un loc propriu, al amintirilor cele pline de lumini si zimbete..
Am fost singur de atita timp..Ma simt cumva bine, ca intre linistile mele..Am lasat in urma toate, tot ce ma lega de ceva ce nu simteam a fi al meu..Sint liber..
Ma stii..Sint acelasi..Seman cu cel care am fost atunci cind, sau atunci cind..Gindesc si simt la fel..Am ramas la fel, nu m-am transformat..Pentru ca asa am crezut ca trebuie sa fiu..Desi lumea mi-a aratat multe fetze ridicole..Si stupide..
Tu in ce crezi azi, in vremurile astea alunecoase si schimbatoare? Ce te mai face sa iti doresti sa mergi inainte?
Azi m-am eliberat de iluzii..Sint singur, asa ca dintotdeauna..

No comments:

Post a Comment