Sunday, October 23, 2016

Toamna dorita

Imi vine sa ascult cel mai heavy si mai dark metal ever, ca sa-mi las mizeriile si frustrarile sa curga printre sunete..E o lume sinistra in toate..Sint dementze si descreierari care acopera orice..Linistea si echilibrul iti sint sparte in miliarde de particule, ca sa iasa din mlastini tot felul de frici si panici..Am citit undeva ca legile lui Darwin se aplica si la societate, doar ca altfel, pentru ca se folosesc manipulari din ce in ce mai eficiente pentru a te determina sa dai bani..Si restul nu mai conteaza, ca e pe apucate, viata e scurta, si cu cit furi mai mult, cu atit mai bine pentru tine..Cica nu e o ordine mondiala, cit e ceva ce ramine dupa ce a fost luat cit mai mult..Si ce e trist e ca lumea accepta tacit tot, ca are, in secolul asta, un confort rezonabil..Si lumea acopera cu o ipocrizie absolut inacceptabila toata mizeria pentru ca vrea sa-si pastreze acel confort..Media pare sedata de derizoriu si stupidul cel mai cretin posibil..Desi e limpede de ce face ce face, pentru ca banii n-au miros..In fine..Ordinea mondiala e o dezordine a rezultatului a tot ce este..
Imi urla toate nelinistile din toate directiile a panica..Mi-e asa o sila..Vreau sa ma izolez, ca lumea asta reala imi face rau..
Mai bine ascult o melodie veche, cu ritmuri linistite, si armonii profunde..Ceva cu miros de toamna, si dans de frunze pe fundal..

No comments:

Post a Comment