Thursday, November 5, 2015

Vieti

Azi, la serviciul meu cel ignobil, am gasit un diamant violet, in forma de inima stilizata..Parea facut de un mester dibaci, de aia l-am luat, si l-am pus la breloc..Astazi diamantele sint foarte ieftine, de cind s-a descoperit asteroidul ala de diamant, si, mai ales, de cind s-au descoperit metode ieftine de a produce diamante artificiale de orice dimensiuni, forme, culori, etc..Na..Azi orice geam banal, orice bec laser, orice suprafata transparenta e din diamant..Unde sint vremurile cind ferestrele erau din sticla? Oho..
Da eu am pastrat diamantul violet..Dupa forma pare sculptat de Brincusi, ca el facea chestii din astea stilizate.. Da nu am eu norocul asta..Sculpturile alea, din vremea aia, glorioasa, sint azi in-estimabile, ca au valoare de simbol..Si aurul, si platina, si tot ce a fost atit de pretios atunci, azi sint derizorii..Technologia a inversat scara valorilor..Eh..Ce ti-e si cu evolutia asta..Doar banii au ramas, inca, un reper..
Mi-am schimbat si eu jobul..Acum sint la o alta masina, un robot uman anexat, cumva..
Ploua artificial..Ma uit prin ferestrele de diamant la lumea artificiala, de dincolo..Mi-e dor de o petrecere pe o plaja tropicala de pe indepartatul Pamint..Vreau sa simt sa traiesc in natura aia, printre acei oameni care spun doar adevaruri..Si care isi traiesc atit de natural vietile, care vorbesc direct, si din suflet..

No comments:

Post a Comment