Friday, November 27, 2015

Drumurile deschiderilor

Spune-mi orice vrei tu, oricind, si oricum..Spune-mi ce crezi despre viata, despre toate intimplarile trecutului, asa cum le vezi, si le simti..Spune-mi cum au fost toate, pentru tine.. Deschide-ti fiinta spre mine, in felul in care crezi ca si eu as face-o, gindind ca, azi, intr-o lume imposibila, doar noi am ramas deschisi..
Azi apropierile sint ipotetice..Lumea e relativ constrinsa in propriile perceptii..Toate sint interiorizate, pina la a nu arata decit fetze nestiute..Traim o implozie a noi insine..Se intorc toate inspre variantele posibile..
Ca fiinte ne regasim in ce am fi putut fi, ca si cind totul ar fi fost deschis spre toate fiintele posibile..
Mi-e linistea armoniilor regasita..Sint inca in vremurile promise..Am linga mine toate prieteniile, si dorurile de cind inca credeam ca toate sint posibile..Ma vad inca, asa cum credeam ca sint, printre ceilalti..
Armoniile ne sint impreuna..Avem inca timp..Si ne place, inca, sa ne gindim la toate cite ar putea fi..

No comments:

Post a Comment