Thursday, November 26, 2015

Cercul identicilor

Lucrurile se intimpla dupa legile proprii; se preced si se succed sub logici uneori ciudate, desi reale, pe care mai greu le intelegem, sau le acceptam, dar ele merg inainte pe un drum al lor..Desi e de multe ori nedrept sa fie cum e, totusi e cum e, si toate rasucirile de situatii ramin, cumva, la un fel de decizie a destinului, la latitudinea unui arbitrar compus din atitea combinatii de alambicari din toate, ca e foarte greu de analizat intregul, pe secventze..Sigur, noi sesizam cite ceva, dar, in mare, constructia are variantele ei, si e greu anticipabila, oricit am incerca sa o facem..Singura varianta e sa raminem deschisi, si atent pregatiti pentru provocarile care ni se arunca..
Ce ma nedumireste pe mine e ca factorul uman minor joaca un rol major, sa zic asa..Toate trucurile joase, toate combinatiile de detalii nesemnificative pot masca adevarul, si asta mi s-a parut cel mai ciudat..Cum mizeriile pot pune in umbra realitatile reale, si prin mizerii inteleg iar o conspiratie a cretinilor, care isi ascund tot jocul asta sub o foarte bine construita masca a "corectitudinii"..Foarte bine construita..Beton..Ceva fara nici o fisura..Uimitor cum se asociaza toate formele nimicului sa se sustina reciproc impotriva a tot..Si asta a fost tot timpul..Nimicul mizerabililor e bine fortificat, nu te pui cu ei, ca-s multi si puternici..
De asta de atitia ani mi-e sila..Am in mine un dezgust adunat..Si nu-mi e de ei, ca-s micronici, cit mi-e ca societatea le da dreptul sa faca jocul asta..Si de atita timp..In fine, timpul sa spunem ca le rezolva..
Ramine sa ne traim vietile onest, pe cit posibil, si raminind in universul nostru de valori, ca acolo e o lume a adevarurilor..Noi intre noi, toti raminind in acelasi cerc..Cercul celor identici..

No comments:

Post a Comment