Wednesday, November 18, 2015

Variantele fiintelor din noi

Variantele de timp sint uneori variante de spatiu interstelar..Alteori sint pure variante de timp..Ca atunci cind noi de substituim noua, si calatorim vagabondind intr-o lume a tuturor posibilitatilor..Privind la tot, gindind, analizind variantele posibile..Si traind ce apucam..
Sufletul are in el cheile spre celelalte universuri..Le descoperim treptat, pe masura ce urcam treptele spirituale..Un pas, al doilea, si lumea isi descopera misterele, metodic..Vad, analizez, simt, imi eliberez gindurile, ca sa pot vedea lumea dimprejur, cea in care traiesc, si ca sa-mi pregatesc pasii urmatori..
Sint ce simt ca sint, intr-o relativa aproximatie, pentru ca simt ce toata fiinta mea imi spune ca traiesc printre ceilalti..Si traind ce simt ma vad mai limpede relativ la tot..Si ma vad iar, ma analizez iar, imi fac procese de constiinta, si invat, in timp, sa ma eliberez..Invat sa zbor eu, fiinta care sint, pe propriile drumuri, exact cum mi-am imaginat..
Viata e o lupta continua cu toti demonii..E o satisfactie a unor reusite temporare, si o varianta a unor incercari ce s-ar vrea  invingatoare..E un timp pe care ti-l consumi asumindu-ti rolul de explorator pe domenii neincercate de nimeni, care, vreodata, ti-ar putea da doar vagi informatii despre teritoriile pe care, tu, cel naiv, si entuziast, cu curaj, te avinti..Tine minte; viata e o mlastina plina de creaturi monstruoase; o zona de nisipuri miscatoare in care s-au sfirsit foarte multi..Trebuie sa fii foarte atent la orice miscare..Si sa inveti din propriile greseli, pentru ca lumea asta de acum e foarte inselatoare..
Singuratatea e un avantaj..Atita timp cit iti poti intelege si prevedea urmatoarele miscari, ca la un joc fara reguli..

2 comments:

  1. Lasa-ma ca aseara in timp ce scriam mesajele astea nebunul lui minuescu imi facea declaratii la telefon si nu mai termina nici cu mesajele.:)) M-a emotionat putin (pozitiv) ...si chiar....in -timidat...(putintel). Adica (m-a surprins)sa vezi un om in toata firea ajuns/situat pe un aeropag de gandire si traire comportandu-se asa.. copilaros si deschis... Si-avusesem si-o zi in care-am umblat toata ziua.

    Timpul mi-a adus un beneficiu aspectului fizic, dar eu nu am dat atentie decat cunoasterii de sine. Receptez ce vine (si)de la demoni dar stiu de asemeni ce vine de la/ e al meu.
    Iar cand se aduna mai multi ca linii de fortza(parghii) nu pot trece de jumatatea bratului mai sus, la mine... Deci, de inima.
    Singuratatea a fost un avantaj. Numai sa -mi iasa omu bun in cale si nu voi ezita.

    ReplyDelete
  2. Bre, natura umana e diversa, si mai ales acum, in libertate, toti se manifesta cum le dicteaza constiintza:) Barbatii se cam manifesta copilaros, na, e o natura a lor proprie, acuma depinde si ce fel gindesc, si simt..
    Pai cu fizicul e o chestie de natura, fiecare avem genele proprii, toti avem frumuseti si uritenii adunate, fizice, si in suflet.. Dar, stii cum e, natura ta proprie iti va construi drumul..Si te vei regasi pe tine intr-o relatie in care vor conta cel mai mult valorile tale..
    Si eu am crezut ca m-as putea intelege cu toata lumea, si, sumpriza, s-a dovedit ca nu m-am inteles cu aproape nimeni, pe cit de surprinzator, pe atit de adevarat, si stii de ce, pentru ca noi sintem fiinte spirituale, si ne alegem prietenii si iubirile dintre cei pe care i-am dori efectiv alaturi, cei cu care am putea comunica, si trai, n u cei cu care ne imaginam doar..

    ReplyDelete