Tuesday, November 24, 2015

Cercuri neselecte

Spatiul s-a rasucit ca un sarpe, si se priveste pe sine insusi..Apoi timpul s-a rasucit ca un alt sarpe imprejurul spatiului, si se priveste pe sine..Sau priveste rasucirile impreuna..Sau nu..Cert e ca la cit de rasuciti sint toti, sau toate, poti sa te uiti la ele, sau la ei, si sa nu mai intelegi nimic din imbirligarea asta generala a toate..S-au complicat lucrurile asa de mult ca e cvasi-imposibil sa ceva, sau altceva..Fiecare cu metodele si ratiunea proprie, care pare ok, dar, daaaaar, in haosul asta al variantelor e greu de spus care, cine, cum e cel corect, pentru ca si corectitudinea asta e relativa..Ce e corect azi poate fi total gresit miine, oho, s-a intimplat de atitea ori in istorie..
Pe mine ce m-a bulversat  efectiv a fost increngatura de mizerii si timpenii care se pot isca in jurul tau datorita unei conspiratii a cretinilor..Un animal debiteaza ceva unui altuia, apoi altuia, si de aici incepe un virtej al exagerarilor si minciunilor, care iti pot determina esecul, tu inocent fiind efectiv..Mi s-a intimplat de prea multe ori ca sa nu ma revolte porcaria asta generata de minti bolnave conspirativ asociate..E incredibil, si adevarat..Oamenii sint, cei mai multi dintre ei dispusi sa sacrifice oricind, salbatic, un inocent, doar pentru a-si razbuna bolnavele lor frustrari..E incredibil cum, in secolul asta e inca posibil asa ceva..
Bine, poate ca nici eu nu ma misc prin cele mai selecte cercuri..De fapt, la cit de relative sint toate..
PS La inceput am fost revoltat pe toate mizeriile pe care ti le pot face ceilalti, dar, in timp, am invatat sa fac diferenta intre magnitudinea lor, ca nu e egal unul care doar te irita, fata de unul care iti baga cutitul pe la spate..Eu doar ma gindesc ca nu merit nici o varianta, si cred ca am sa devin mai agresiv si impulsiv cu toti pitecantropii astia..Ca e un moment in care deja toate au devenit prea exagerate, si eu nu sint omul care le prea accepta..Am si eu metodele mele sa le fut dumnezeii, dar am zis ca sa nu le arat si fata asta a mea, ca nu e corect, si moral..Ei bine, dupa atitea intimplari am ajuns la concluzia ca ba da, e moral, chiar foarte..Ma fac un justitziar ca Monte Cristo, nu ca nu eram si inainte, dar acuma sint furios si hotarit, nene..

No comments:

Post a Comment