Sunday, November 8, 2015

Reveniri

Trecutul ne dirijeaza, ne arunca firimituri de amintiri, ca sa ne faca sa mergem pe un drum..Si asta a incercat continuu, sa ne tina captivi in anumite locuri..Chiar daca mai vrem sa cautam alte drumuri..
Ce frumoasa e uitarea..Ce bine e sa ne eliberam de tot, si sa mergem in alte explorari..
Mi-a trebuit mult timp sa incep sa-mi caut un alt inceput..M-au blocat multe detalii stupide..Mi-a lipsit o intelegere, cred..Nu m-a ajutat nimeni, ba chiar m-au sabotat tot felul de maimutzarime..
De miine schimb tot, clar..Am atit de multe de facut, si atit de putin ajutor..Cred ca o sa ma ajut singur, ca altfel e absurd..Tre'sa rezist la multe..Acuma m-am mai refacut, e mai bine..Mama ce animale sint peste tot, genul ala ticalos-nemernic cu mintea odihnita si focusata doar pe ticalosii-nemernicii care intrec imaginatia.. Trecem noi si peste astea..Ne revenim la echilibru, si ne rezolvam problemele una cite una..

2 comments:

  1. Era o bucata dintr-un fragment de text englezesc care spunea cam asa (pacat ca nu am retinut titlul, sau mai mult):
    "hotarat pentru a fi nehotarat
    decis pentru a fi indecis ''
    (...)
    Ma gandesc ca ar putea iesi un poem foarte frumos, daca l-am continua mai departe.
    Multa bafta in noului tau inceput. Sa ti se impineasca tot ce ti-ai propus. Sa nu uiti -sfatul pe care eu insami l-am primit, cand l-am cerut (in vara. Orange.Maxima zilei)-:
    "Nu cauta la cine te pretuieste ganduri inalte, ci o inima curata" (N.Iorga)
    Si eu..poate ca si tine (nu stiu), am crezut, tot din vorbele lui, ca: "sange rece nu inseamna si-o inima rece"; dar Cine stie...

    ReplyDelete
  2. Mai, englezii nu-s decisi si nici hotariti:)))) Mmm, ar iesi de o fisa technica a unui psiholog:)
    Multumesc frumos de urale (urari, dar mi-am adus aminte de Ceasca, la el era cu urale si ovatii:)))
    Mai, singe rece inseamna stapinire de sine, dar e diferit de o inima rece, clar..Iar noi sintem latini cu singe cald si sufletisti:)

    ReplyDelete