Saturday, May 12, 2018

Timp discontinuu

Lucrurile se schimba prea incet, oamenii se misca si mai incet, si gindesc si mai incet..Parca s-a oprit timpul in loc, si aerul a devenit viscos, de e atit de greu si sa mergi prin el..Lumina arata ciudat, si sint curcubee peste tot, probabil s-a descompus, si nu s-a mai recompus la loc..Ce de oale cu monede de aur or fi ingropate peste tot, si aici, si acolo, la capetele curcubeelor..Sint greu de gasit, pentru ca pamintul are duritatea diamantului, iat frunzele si firele de iarba sint de otzel, taie la cea mai mica atingere..M-am si zgiriat pe drum, de la diferite pufuri care pluteau prin aer..In fine..
Timpul si-a revenit, o fi reusit sa-l repare vreun nene priceput in mecanisme complicate..Miscarea a continuat de acolo de unde ramasese..Mi-am adus aminte si de ce plecasem si eu..Ca sa ma intilnesc cu cineva pentru prima oara, si aveam emotii..Cit ne plimbam impreuna, evident ca timpul a incetinit, si s-a oprit de citeva ori, de simteam ca o iau razna..Cind ne-am despartit ea a luat-o efectiv la fuga, probabil ca ma vazuse miscindu-ma foarte repede cit era timpul incetinit, si isi facea si cruci in alergare, avea o dexteritate buna..In fine..
Probabil ca am sa traiesc mai putin, pentru ca viata mea continua normal si cind timpul se opreste, pentru ca e invers ca la navele relativiste, unde timpul e accelerat in celelalte sisteme de referintza, fata de al tau..Tot ce se poate, vad eu cit traiesc, dar oricum am o viata mai interesanta, asta ma  consoleaza ca nu-s o fiintza standardizata,  cum par toti..Nu mai conteaza oricum, ca e mai important sa fii disperat dupa o calitate a vietzii pe care o cauti..Sigur, cu bani rezolvi tot, dar mai sint si unele lucruri necumparabile..Timpul si iubirea, probabil, desi unii ar contesta..In fine, asta e, traim cum apucam, doar sintem si noi pierduti prin zona, am aparut pe pamint asa fix cind s-a decis, ca doar n-or fi lucrurile la intimplare, am trait fix destinul prezis, avem fix ideile care trebuiau, si asa mai departe, de aici inainte vom avea destinul scris, doar ca nu ni se permite sa-l vedem, dacit..Cam manelareala-kitsch varianta asta propusa doar, si nu stiu cit de acceptata de noi, dar asta e..Miine o sa facem ceva neasteptat, sa spargem previzibilul din destin..Le aratam noi lor..
Oare ce o sa se intimple cu rasa umana, pleaca de pe Terra, oare? Oricum, timp mai e, in citeva miliarde de ani se pot intimpla foarte multe, mai ales ca acuma istoria e accelerata..

5 comments:

  1. Noi stim cel mai bine... :) ( (...) restul... discutiilor ... is pentru ceilalti .. )
    Idem.
    Idem.
    In ordinea de idei

    :)


    Stiam ca "stii"....

    :)


    Ciudat, ieri,
    Am vrut sa las un comment , ( de fapt sa ii dau si send totodata si am pierdut comentul, ( 'ca mi-a sunat telefonul) si`apoi am fost obosit si m-am intrebat si eu intreband de ce nu l-am (il) mai scriu (scris) a doua oara.. banuind oarecum apriori, "temerea" ce-o/a urmat.
    M-a(u)m blocat. Cum au facut intotdeauna lucrurile intempestive.

    Oricum,
    P.S. : Odihneste-te.

    ReplyDelete
  2. (Apropo ...)

    Hai o gluma! :D :D :D

    ELVIS - Make The World Go Away (Sau) vs. ELVIS - Let It Be Me (?)

    noapte buna

    ReplyDelete
  3. Da, stim cit putem sa stim, cit ne e fix permis:)))Glumesc, am zis de fixurile posibile, care na, sint aruncate intimplator, ca nu se stie, daca e ceva adevar si aici, nu?
    Imi trebuie mai multi gluoni ca sa-mi lipeasca cuvintele si frazele intre ele, ca sa para totul curgator. Lucrez mai mult la lipituri decit la intelesuri. Acuma e Eurovisionul la tv, sa vedem ce cistiga Romania, in lipsa:))

    ReplyDelete
  4. (Da, (-titlul-) e discontinuu, Pentru ca nu e mereu 'al tau', si e(ste) generos si el, se mai ofera si El altora - nu numai "tie". [Dar acu ' ... depinde : cat cotizezi la banca fericirii zic eu, 'ca si aia costa mult .]

    Vizionare placuta!

    ReplyDelete
  5. E ca in cazul functiilor care "sar" ca lacustele, asa si timpul, uneori se termina intr-un punct, si incepe din cu totul altul. Daaaa, asa generos e timpul asta cu noi ca ne imbatrineste, mai bine si-ar lua o vacanta, in fine, ma enerveaza ca e prea constant, fara salturi, de asta l-am imaginat discontinuu:))

    ReplyDelete