Tuesday, May 22, 2018

Exist, deci cuget

Exista intotdeauna ceva dincolo de ce e vizibil, asa a fost dintotdeauna..Un fel de materie cu proprietati speciale, pe care o zaresc doar unii dintre visatori..Timpul a pastrat asta constant, si probabil o va mai pastra inca..Toate se transforma ca sa devina iar, si iar, si iar, cu totul altceva..Doar noi ne trecem pe secunde, incet spre neant, si ca noi, toti cei ce vor veni..Stim asta din istorie..
Am alergat strain, pe drumuri straine, cu pasi care nu erau ai mei..Mi-am mai revenit, dar inca am in mine parti din lumile lor, poate pentru ca n-am stiut niciodata sigur cum e sa fiu eu-insumi complet..E greu sa fii, si e greu si sa devii cind esti impins inafara de multa ostilitate, si cind singurul tau aliat e singuratatea..Dar e un drum inainte pentru oricine, si am sa ma concentrez doar pe el..Ieri am fost, azi sint, miine poate voi fi acelasi eu care lupta sa evolueze cum poate, printre picaturile ploilor celorlalti..Am trecut prin frici inutile, si pareri de rau absurde, si imi dau seama ca marca timpului nu e una prea fericita, dar mi-am vazut de drumul meu interior, si asta poate ca ma ajuta sa ma suport mai usor un pic..Stiu ca ceva s-ar fi putut dezvolta altfel, desi, parca timpul asta a fost in avantajul meu, cumva..E bine pentru moment..Lumile se desfasoara, si le pot observa mai bine, din turnul meu de control de deasupra norilor..Sint la fel de liber ca dintotdeauna, si asta imi da sperantza pentru viitor..Sint, deci am ratiunea valabila..Exist, deci cuget, invers de cum afirma Descartes, pentru ca a fi e o intimplare pe care am constientizat-o prima (si careia i-am dat rangul de miracol), dar a cugeta e un privilegiu smuls existentzei, greu, si cu eforturi uriase..

No comments:

Post a Comment