Saturday, May 19, 2018

Talente benefice sau ne-benefice

Am mai multe talente, cred, dar unul maaaaaaare de tot cuprinde doua sub-talente: sa ofensez lume, si sa-i ajut pe idioti sa se coalizeze, asta da, recunosc ca e ale mele. Ofensez ipocritii, clar, ca lumea cu capacitate de intelegere, si umor (cu care se lauda toti ca-l au, culmea, tot aia care se lauda ca au citit o basculanta de cartzi, sau care au invatat sa citeasca de pe la 3-4 ani (asta e prea gogonata, dar na)) re-zo-nea-za, pentru ca e normal, nu zic enormitati, prostii, pacaleli, stupizenii, minareli, si nu incerc sa manipulez pe nimeni (ca n-am de ce, scriu aici ca sa nu uit ce am trait, la ce m-am gindit, etc), decit. Asa, si lumea ofensata ridica nasu' in sus, intoarce spatele, si nu mai raspunde la vreun mesaj (mi s-a intimplat tot timpul), asa ca am renuntat sa mai incerc vreun contact vreodata cu ofensatzii, ba chiar cu ofensabilii, ca am inceput sa-i detectez, mi-am format niste simturi in timp..Asta e bre, scuze, dar e mai bine asa, fiecare sa se separe daca nu se aseamana suficient, e o lege a firii, nu? Bun, pe linga asta am si capacitatea sa-i fac pe idioti sa se coalizeze, lucru pe care l-am inteles dupa muuulte experiente aproape identice. Daca de ex, sa zicem prin absurd ca impart un apartament cu 2 cretinopatzi care se urasc initzial suficient de mult cit sa-si dea in cap, ei bine, dupa o experientza gen contact zilnic cu mine, (in care eu incerc cit pot de mult sa-i evit, dar care sint amabil cu ei tot timpul, daaaar in care ma feresc de discutiile in care incearca ei sa ma bage, pentru ca-s jignitoare din partea lor), ei bine, o mare parte din ura care si-o purtau reciproc se indreapta fix catre mine. Asta in cazul asta, dar mai sint mai multe cazuri, nefericit de multe. Na, incerc sa ma adaptez, dar pentru ei genul asta de a fi mai vesel, optimist, deschis, cum chiar sint eu in relatiile sociale (asta mi-a zis cineva de treaba, mai demult) e nefrecventabil, ba chiar uri-bil la maximum.
Mai am si alte talente mai bune pentru mine, ca a trebuit sa invat miliarde de lucruri, dar au avut si ele bataie scurta, de ex puteam face multe joburi de dexteritate, care m-ar fi ajutat enorm in perioadele de ne-lucru, dar nu s-au intimplat, pentru ca oferta era pentru aia cu muschi mari, si oase tari si rezistente..Stiu ca trebuia sa accept niste chestii dure, sa fac niste compromisuri, dar cind era ceva sa-mi afecteze sanatatea am zis nu, clar. Si ca rezultat la toate astea a fost ca am invatat ce inseamna sa urasti in raspuns la ura primita, sa fii dur, grobian, si sa simulezi, in general ceva ce ei ar putea sa recunoasca la tine, pentru ca atit ii duce mintea, si au nevoie sa te "apuce" de undeva. Experientele astea mi-au ocupat timp mult, dar am trecut peste ele, ca am stiut ca e cu mult mai important sa evoluez cautind sa invat, si sa inteleg din cit mai multe, cit mai mult, chiar daca multe au fost neplacute, na, viata asta e uneori nedreapta, dar traibila, cumva..

No comments:

Post a Comment