Monday, May 5, 2014

Variantele timpului posibil

Toate se amesteca..Asa cum mi se amesteca in minte toate gindurile, ce pare ca imi vin de peste tot..Ca sint imagini, viziuni, sau ginduri..Din iarna, dintr-o primavara uitata, sau dintr-o existenta de acum..Ritmata, si autentica..
Ce sint, e iar, ce simt..Cu toate, iar..Cu versiunile pe care le-am trait, sau simtit..Cu versiunile fiintelor pe care le-am simtit, traind in lumile astea, oricare ar fi fost ele, toate..Cu toate versiunile de visuri, sau anticipari.. Cu tot ce ar fi fost posibil sa fie, pentru mine, sau pentru tine..Cu toate variantele de fiinte care am fi putut sa ne construim, asa, ca sa putem depasi timpurile..Fiinte fabuloase, cu tot ce ar fi putut avea, doar ca sa fie, cumva, in felul lor, caracteristici care le-ar fi putut permite sa treaca peste timp usor, asa..
Aha, privim la fel, absolut..Vrem sa fim, sa ne depasim propria conditie..Sa sarim pe deasupra orice..Ca si cind am avea in noi gena infinitului..Ca si cind am putea supravietui a orice..Ca si cind am putea privi in ochi orice fiinta, din viitor, asa, si ca si cind am putea intreba pe oricine, orice, oricind..
Ma vezi..Sint asa cum sint, acuma..Omul timpului..Varianta cea mai buna din mine..Care iti poate da, sincer, cea mai buna varianta din tine, daca ai curajul sa iti deschizi fiintele..Cu tot ce vreodata..

No comments:

Post a Comment