Monday, May 5, 2014

Fiintele eurilor

Uneori ne suna in minte sunete care ne vin din alte lumi..Ca variante ale unor fiinte de acum, din trecut, sau viitor..Si de oriunde..Ale unor fiinte care au trait, traiesc, sau vor trai..Asa..
Sintem ce simtim..Sintem ce percepem, sau ce intelegem..Fiintele ecourilor ce ne vin de dincolo..De peste tot.. Oamenii intimplarilor aduse..Cei care se lasa purtati de unele intelegeri, ale unor semnale suprapuse.. Care vad in fantele prezentului posibilitati ale unor viitoruri posibile..Si care isi deschid trapele, ca sa poata iesi in toate deschiderile realitatilor..Ca sa poata privi, vedea, si pricepe cum e adevarul lumii ce li se deschide..
Habar nu am cine am fost..Ma uit la ceilalti, ca la fiinte care imi seamana..Le vad caracteristicile.. Ii analizez asa cum as fi analizat orice..Ii vad ca pe fiinte in oglinda, cu suflete deschise, si apropiate, cumva.. Stiu ca daca i-as atinge as simti aceeasi consistenta a carnii..Ca orice fiinta care se lasa in drumul firescului..
Poate ca sint la fel de altfel cum sint la fel de acelasi..Omul-om conform cu tot a stiut ca este, omul fiinta a eului sau propriu, omul care e perfect paralel cu atitea alte, si alte euri..
Imprejur mai cinta armoniile celorlalte euri..Le inteleg, asa cum caut sa mi le inteleg pe ale mele.. Sint inconjurat de toate, si, asa cum sint, mi se par fabuloase prin armoniile pe care le construiesc.. Ma simt ca intr-o lume in care toate se cauta pe toate, ca sa se poata intelege, si construi impreuna..Ca si cum as privi alte fiinte, de oriunde ar veni, in ochi, incercind sa le vorbesc despre ceva, ce credeam ca inteleg doar eu..

No comments:

Post a Comment