Friday, May 2, 2014

Reflexii reflectate

Uneori vad scene in serii aparent absurde..Ceva ce se transforma, aparent, ca sa revina..Ca sa inceapa iar, sa devina alt sir, de imagini miscatoare..Imi apar inainte sa incep sa scriu..Nu am facut niciodata un film, dar am vazut in minte foarte multe..Poate ca ar trebui sa experimentez..Vad scenele, care in detaliu, care in peisaje, care dinamice ca de dinaintea firii, care linistite ca dupa furtuna..Cu trasaturile clare, ale realitatilor adevarate..Restul ramase asa, suspendate, intr-un timp al meditatiilor..Ar fi culmea sa fie filmul succesul meu secret, hahaha, chiar incredibil..De fapt, mai stii? Daca o sa ajung celebru, vreodata, cui dracu sa-i pese..De fapt, hmm, as vrea eu, chiar daca ar fi sa devin celebru doar in oglinda, si tot ar fi ceva..

No comments:

Post a Comment