Monday, May 5, 2014

Constructii ce vor veni

Privesti totul in felul tau..Imaginile, cum sint, cu contururile lor, cu formele, culorile lor in anumite lumini si umbre..Vezi tot, obiecte, sau fiinte, intr-un mediu anume..Fiinte care fac gesturi, se misca in spatiile dimprejur.. Vezi locuri, umplute de trairi..Strazi, cladiri, lumini, animate de fiinte..Spatii care sint si ale tale, asa cum sint si ale lor..Pline de prezent..Atit de pline de toate..De prezentul lor, cum sint de pline de amintirile tale..Locuri, si locuri..Parca adunate de timp ca sa ne aduca tot ce a fost atit de dulce si bun, atunci..Stiu ca sint si eu omul trecuturilor adunate, asa cum esti si tu..Omul tuturor trecerilor, din care a adunat ce a crezut ca-i seamana..Cel de acum..Fiinta care a stiut cum trece, si de ce, acum..Sau cea care a crezut ca a inteles ceva ce ii apartine, cevaul acela unic, si greu de inteles de ceilalti..
Hm, poate pare arogant a-mi asuma ca inteleg..Pentru ca, e adevarat, ca nu as putea intelege mai mult decit ce imi e accesibil..E adevarat..Dar, vezi, in ce am trait, am adunat capacitati care sa ma faca sa-mi depasesc propriile limite, si sa cred ca chiar am inteles, desi, e adevarat ca alte persoane, cu puncte de vedere superioare m-ar putea contrazice..Sint omul de acum, si orice ar veni mi-ar fi un ajutor autentic in toate.. Sint cel de acum, cu toate limitarile lui..
Zilele, anii ce vor veni vor aduce alti oameni, cu alte feluri de a gindi..Care ne vor depasi, de departe..
Stii, trecutul e ala care a fost..Prezentul e asta pe care il stim bine..Dar viitorul e acela pe care nu l-ar putea anticipa absolut nimeni..Totul e ca, acum, noi care sintem, sa contribuim un pic la ce va veni..Adica sa dam un mic impuls in mintea celor ce vor construi prin viitor o alta varianta de adevar..

No comments:

Post a Comment