Thursday, May 1, 2014

Poker

Ce romantic era trecutul..Si ce naiv..Citi oameni care nu au inteles mai nimic din toate adevarurile..Toate astea imi trec prin minte, asa, ca intr-o imagine neclara..Ce chestii..Cit de mult si aberant..In fine.. Sa-mi revin..Sa mai iau o inghititura de Eterol, asta e un super-alcool-energizant..Il simt in stomac si cum incepe sa mi se duca in toate vasele sanguine..Imi da stari de euforie citeva secunde..Vad explozii de lumini, si cum lumile se rastoarna, ca sa-si revina la echilibru..Sint ok..Parca mi s-au ascutit toate simturile..Vad mai clar, si imaginatia e mai buna..Iar calculele mi se invirt mai bine, in minte..Sint mai stapin pe mine, si pe situatie..Si simt ca si norocul imi suride..Ce zimbet frumos, hm..Dar, sa-mi pastrez poker-faceul asa ca dintotdeuna.. Sa nu le las sa-mi vada satisfactia..
Sint un pokerist..Asta am fost tot timpul, pentru ca viata m-a facut asa..In fata am aceeasi masa verde, cu multe carti, si multi oponenti..Am in miini o combinatie de carti imbatabila..Am sa cistig iar..Si am sa-mi adaug inca doua nave spatiale noi, si ultradotate..Dar, sa vad ce zic ceilalti..
-Merg, 2 sperantze, si o ceritudine..
-Cit?
-2 ani terestri, timp..
-Plusez, 2 ani plus 2 tone de grafitoniu de mina pe Star, planeta recent descoperita..
-Miza ta, plus inca 2 ani terestri, si un univers paralel..
-Doar unul? Bine..Platesc, si cer o nava super-luminica..
-Ok..
Dupa toate, am cistigat..Si nava, si sperantele, si mina de grafitoniu..Am avut carti cit sa cistig tot universul daca l-ar fi jucat cineva..Sint fericit..Cred ca am sa traiesc, dupa toate calculele cam 1000 de ani, si am sa am bani cit sa poata cheltui cel putin 3 generatii..E bine..Ma retrag din joc..Ma duc in camera de hotel, sa fac un dush, si sa dorm un pic..Dupa care am sa fac o croaziera spre centrul Galaxiei..Si am sa stau mai mult la discutii cu Mona, iubirea vietii mele..Am sa fac planuri, si, mai vedem..Poate ne retragem pe vreo insula tropicala undeva, ca sa-mi scriu memoriile..Inca nu stiu, pentru ca toate sint, inca, in proiect..

No comments:

Post a Comment