Friday, May 2, 2014

Scrima

Totul e sa te lasi patruns de vibratiile universului..Sa lasi sa treaca prin tine toate adevarurile, sa te conduca, sa iti imaginezi cum toate iti sint prieteni care au venit de undeva, dintr-un viitor, asa, ca sa te ajute..Si sa comunici cu tot, si toate, ca intr-o prietenie universala..Sint lumini care te inconjoara, si iti dau mina.. Te lasi iar, in comunicarea cu toate..Apoi, deschizi ochii..Esti acelasi, bine ambalat in aceeasi tinuta alba, cu spada, si masca, alaturi..Faci gesturile de dinainte, iei spada, iti pui masca, si iei pozitia de atac..
Oponentul e identic..Aceeasi tinuta, aceleasi gesturi razboinice..Tipic..Identic..Il simt..Ii simt si fricile, ca si sperantele..Ce naiv..Il simt mai bine decit i-am simtit pe ceilalti..E impulsiv, si destul de arogant in ce crede.. Metodele si le crede infailibile..E bine..
Sintem fata in fata..Salutam, dam onorurile..Apoi ne asezam pentru atac..Impinge direct..Resping, si rotesc spada, ca sa apar variantele pe stinga..Se retrage..Atac eu spre dreapta, cu variantele in Gamma..Respinge.. E bun..Ataca imediat pe sud-est..Resping..Invirt spada spiral..Impinge in zona pe care o crede vulnerabila.. Resping fulgerator, si il ating..Un punct..Ne salutam, si ne retragem..
Chipurile ingerilor imi revin in punctele dintre liniile care se intersecteaza..Lumea e o viziune neclara, inca.. Spatiile se string, si toate redevin, in ce sint..
Ma simt limpede..Iau pozitia classica..Invirt spada metodic..Stiu cum ma va atinge..Ma ataca iar in punctul vulnerabil..Ce bine l-am anticipat..Contracarez si il ating..Am cistigat..Ma simt un campion..
Imi scot masca, salut..Dau onorul..Am reusit..Am fost mai subtil..Ce stralucitoare e medalia asta.. Si ce bine ma simt..Am crezut bine in reflexele mele..Acum ma relaxez..Si ma gindesc la urmatoarele intilniri, cu alte spade, si alte reflexe..

No comments:

Post a Comment