Monday, March 4, 2019

Lansare in shpatziu



Doamnelor si domnilor, stimati extraterestri, bine ati venit la lansarea noastra spatziala. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-aprindetzi focul la gratare, si lansatzi micii pe gratar, ca mai avem pina la decolare, asta a fost dacit o simulare. Ma numesc Viorel Cosmos Tinjala, si sint pilotul principal , adica comandantul navei. Ca sa va mai zic doua cuvinte despre mine, am studiat aeronautica in particular, sint autodidact, am si diploma aici, e autentica, am gasit-o pe net, si am printat-o, doar ca are alt nume, dar e a mea. De mic am construit rachete, am avut ambitzia sa-l concurez pe Elon Musk, si pe NASA, si am lansat rachetele un timp, pina cind primaria mi-a interzis, ca am dat foc la citiva vecini, si am mai avut alte mici explozii, si incidente minore, pe care le-a dat presa locala de scandal doar ca sa ma blocheze sa ajung la stele. De asta nu va recomand sa ajungeti ziaristi, ca sa nu injurati si blocati geniile in devenire. Asa. Intre timp am perfectionat si rachetele, si costumele spatziale. Am cu mine in aceasta valiza 3 c ostume spatziale, pe care le voi folosi astfel: voi pune pe mine primul, apoi, deasupra pe al doilea, si pe al treilea il voi lua in rucsac, ca sa fiu sigur, ca, stiti si dv, in  spatiu e intuneric, si frig, si nu se stie niciodata. Cum spuneam, vreau sa-l concurez pe Musk, si pe toti rachetistii, pentru ca proiectele mele sint mai bune, si inginerii nostri le fac si mai bune, dacit ca acuma inginerii au demisionat, ca nu le convenea salariul, ca nu le dadeam nimic, adica le-as fi dat, daca aveam, pe cuvintul meu, dar nu era, si au plecat toti. De fapt nici n-au venit, ca au zis ca au citit prin ziare ca am avut mici incidente, si n-am reusit sa am interviu decit cu unul, care era inginer tot asa autodidact, semi-analfabet functional, si nu stia sa citeasca, dar asculta si vorbea foarte bine. Impreuna am facut toate planurile, dar a trebuit sa ne oprim, ca ni s-a terminat hirtia, ca am zis sa nu le facem pe computer, ca toti prostii, ci direct pe hirtie, ca Da Vinci. Acuma c autam hirtie, si fac o rugaminte, cine are hirtie sa ne aduca, ca ne trebuie, dar rog nu de toaleta, ca se rupe usor, mai ales daca-i folosita. Si va rog, daca in public se afla extraterestri, va rog sa ridicati 2 degete, sau mai multe, daca le aveti pe toate la voi. Vad ca nu e nimeni, ma asteptam ca sa fie toti sub acoperire, ca securistii, dar e bine, daca nu vreti sa va deconspiratzi treaba voastra. Eu tot o sa lansez racheta, in anii urmatori. Regret ca nu m-am nascut in viitor, sa fi avut atunci meseria de astronaut, si sa ma plimb cu rachetele facute de altii, sa vad stelele, galaxiile, sa ajung pina in centrul universului ca sa ma dau buricul universului, si sa ma dau mare la gagicile de pe alte planete. Pina atunci raminem pe pamint, si va rog sa platiti chelnerul, ca eu n-am bani, am venit aici doar cu lansarea, ca sa maninc gratis, si sa va impartasesc din cosmica mea experientza din cosmos. Ridic acest pahar pentru reusita lansarii, sau lansarilor care vor veni. Sus racheta, si noroc bun! Ne intilnim pe Marte data viitoare!

No comments:

Post a Comment