Friday, June 29, 2018

Drum de cuvinte

Cuvintele pot incalzi, cind vin din suflete calde..Cuvintele nespuse pot raci in asteptari, acoperite cu cristale.. Cuvintele pot aduce sperantze, si intelegere, si liniste, si optimism, si viata adevarata..Atunci cind sint alese, si imbinate ca sa fie fiecare pe locul lui, acolo unde trebuie sa fie..Cuvintele nu ranesc, asa cum nimic nu raneste, in sine, prin ce este..Pentru ca cuvintele sint niste purtatori de semnificatii, de idei, concepte, ginduri, sentimente, etc..Cuvintele nu ranesc, ci oamenii, cei care te inconjoara cu intentii rele, si te urmaresc..In fine..
Da, stiu, e greu de gasit un echilibru, pentru ca oamenii ranesc, dar si singuratatea, si trebuie sa pendulezi intre toate, pentru ca ai nevoie de toate, dar ai vrea doar partea buna din ele, ca sa fii fericit..Sau hai ca merge si ceva parte mai rea din ele, ca sa fie si aici un mic echilibru, dar si binele si raul sa fie dozate, si controlabile, pe cit posibil, ca sa nu dea efecte adverse..Ma rog..E o varianta pe care o zic, dar na, realitatea ne da alte variante, ca doar n-o sa ne recompenseze cu fix ce ne trebuie, ar fi comic de nerealist..
Vreau sa am bani multi, ca eu chiar as sti ce sa fac cu ei, nu i-as arunca pe porcarii, cum fac ailaltzi, ha..Mi-as finantza inventzia, tananaaaa, si as profita si eu, dar si umanitatea, am cistiga toti..La lotto cistiga toti ghimbirii fara orizont, care se rateaza absolut sublim, in fine..Na, norocul e orb, cica, ca si amorul..Dar sa nu intram in subterane, ca ma nervez iar pe soarta..

No comments:

Post a Comment