Thursday, June 28, 2018

Realitatile imaginate

De multe ori m-am simtit mai mult acolo, decit aici, pentru ca acolo imi proiectasem toate cite mi se adunasera in minte, si se auto-elaborasera..Fizic eram aici, normal, dar mintea era la o departare mai mare, sau mai mica, intr-un loc denumit ambiguu, acolo..Distantza dintre aici, si acolo era reala, cel putin dupa o apreciere rapida, dar putea fi de la foarte-foarte mare, la zero..Cind era zero acolo devenea aici, si eu eram mai aerian decit de obicei..Bine, oricum ar fi fost, acolo era mai important decit aici, pentru ca eu eram cam cu totul acolo, si acolo era locul acela in care se intimplau toate..
Lumile au devenit spatii transformate intr-un aici, si acolo, dupa care s-au retras in propriile entitatzi, ca apele marii, lasind pe nisip urmele a ce creasera inainte aici, si acolo..Iar aici, si acolo au devenit simboluri care s-au construit singure, in structurile lumilor..Asta in timp ce timpul (?) s-a oprit in loc sa observe fenomenul, ca atunci, parca, cind materia se pregatea sa umple universul..Iar noi am ramas sa inotam confuzi, printre paradoxurile ramase..
Azi nu mai povestesc despre viata de pe nava spatziala, pentru ca e banal, si nu vreau sa mai repet tot ce se ultra-stie deja, de atit de mult timp..Plus ca eu nu ma pricep sa construiesc din cuvinte toate lumile de aici, pentru ca ele exista deja; si chiar ele, cele reale m-au inspirat sa ma gindesc la cele posibile, sau pur fictive.. Azi am vrut doar sa ma gindesc la acel acolo, care imi da sperantza aia calda si rotunda, si plina de drumuri viitoare posibile..Bine, stiu ca unele din anticipabilele mele chiar pot deveni realitatzi pal-pa-bi-le, e adevarat, dar parca sint mai frumoase uneori cind sint doar imaginate, ca acolo ele chiar sint cum le vreau eu, clare, si ultra-pure, fara pete de care s-ar murdari cind ar deveni concrete..In fine, nu e nimic de blamat, pentru ca totul e un amestec de real si imaginar, si totul e posibil sa se transforme..Iar ce e concret e si el aparent, chiar daca simturile ne spun ce ne spun..Miine am sa ma gindesc mai bine la lumile ignorate mai inainte, si am sa vad cum pot deveni si ele parte din realitatile reale, sau din cele imaginate..

No comments:

Post a Comment