Monday, June 18, 2018

Ce va veni

Da, drumul spre o devenire are urcusuri si coborisuri, sa zicem asa, si e plin de mizerii si de probleme, dar mai e o sperantza, ca, undeva, mai poti primi un ajutor de la prieteni, care te ajuta exact cind ai nevoie, si ei exista, sint reali si adevaratzi..Pentru mine ei sint Simona si Sergiu, oameni pe care i-am cunoscut demult, si cu care, dupa un timp de proprie alienare, m-am reintilnit pe drumul asta al vietii..Sincer sa fiu, e greu de spus in cuvinte, dar ei au stabilitatea lor, drumul lor, care pe mine, cel asa de fluid in transformari, sincer, ma inspira..Stiu ca am avut schimbari si greseli in a vedea lumea, pentru ca am trecut prin atitea..Acuma mi-am mai revenit, si am mai trecut si peste influentele cam nefericite ale trecuturilor..In fine, e un roman nescris aici, in toate prin care am trecut, si, sincer, pe care nu cred ca le intelege cineva, vreodata..Dar, niste adevarati prieteni m-au ajutat, si eu, la fel de sincer, le ramin dator, asta orice va veni in viata, pe urma, pentru ca, dincolo de orice, si ei, ca si mine sint la fel de sinceri cu ei insisi, si sint deschisi, adevarati, si curajosi in a aborda viata asa cum vine ea, cind cu surprize, cind cu nefericiri de toate culorile, pentru ca asa e, na..
Mergem inainte, si ne cautam singuri destinul..Si, ce va fi, va veni..

No comments:

Post a Comment