Saturday, June 16, 2018

Un vis la alegere

Amintirile isi fac dansul propriu, dupa care ramin suspendate printre lumi..Spatiile se intind spre infinituri, si maresc scenele..Lumile incep sa alunece pe fire colorate de traiectorii miscatoare..Incep sa vibreze unde din trecut, si lumile incep sa rezoneze..Se opresc, ca sa lase miscarea amintirilor..Toate devin unul, din ce in ce mai fluid, si creste, umplind intii spatiile golite ale lumilor, apoi ale amintirilor..Din indepartare sorii nestiuti mai trimit raze de prietenie..
Am vrut ieri sa ma plimb prin nava, dar am renuntat, pentru ca sint lenes..Mai bine imi programez iar un vis interesant, ca e mai bine pentru mintea mea sa primesc un vis indus decit alte substantze de la efort..Oare ce sa aleg, dintre toate? Parca m-as intoarce in trecut, desi e cam stiut, pai na, de aia e trecut, ca e intimplat, si toate scenele si personajele ultra-cunoscute; e adevarat ca as putea crea ceva mai surprinzator, niste situatii neobisnuite, si sa privesc tot teatrul relaxat, fara sa intervin..Parca nici in viitor nu m-as duce, ca acolo chiar ca e totul la limita imaginatiei..Parca mi-ar place sa fiu o celebritate, sau ceva, ca astia au avut vieti interesante, cu multe schimbari, si e kinky treaba, ai senzatii tari, dar parca e cam aiurea, ca cine stie si ce mizerii tre'sa inghitzi tot timpul, ca lumea e cam rea..In fine. Poate as putea combina trecutul si viitorul, sa iau personajele din amintiri, si sa le duc intr-un viitor indepartat, ca sa ma distrez la reactiile lor..Parca nu e, ca poate ar suferi, si nu-mi place sa vad suferinta de orice fel ar fi..Mai bine plec, imi iau un alcool, ma imbat metodic, si ma anesteziez, ca starea aia e mai curata, si adorm fara sa stiu, poate nici nu visez, e o experienta buna pina la urma..Sau sa maninc ceva exotic, desi pe mine mincarea nu prea ma pasioneaza daca nu e cu ceva lume imprejur, sa-mi faca pofta, eh..Ah, stiu, imi fac un vis cum as fi un scriitor celebru care lanseaza o carte de mare success, si cum dau autografe la ceva lume..Asta chiar merge, si pica si bine pe starea mea de acuma, ca e cu veselie, ceva idei, discutii, de toate cite am nevoie fix acuma..Buna, acuma sa vad ce fel de scriitor sint. Computerul mi-a dat un miliard de variante..Cred ca iau la intimplare, sau nu, mai bine sint un cercetator-filosof, sa vad ce fel arata publicul..Ii dau drumul, si va povestesc miine cum a fost.

No comments:

Post a Comment