Saturday, June 2, 2018

Presiuni erotice

Am uitat ce vreme a fost ieri, daca a fost soare, sau a plouat, si nu mai tin minte nici ce stari am avut..Apoi am uitat ce anotimp e, ce data, ce luna, ce an, ce planeta, galaxie, univers.Sint complet resetat..E adevarat ca peste citeva ore imi reamintesc tot, ca sa imi revina cosmarurile trecuturilor..Ce bine e, inca..
Sint mai liber ca niciodata..Sint iar intr-un vis programat, ca pare ca asta e singurul mod in care uit de toate, in plimbarea mea nocturna cu busul..Ce vremuri, ee, alta viata, alta lume, cind nu era obligatoriu sa fii ipocrit; ma rog, nu atit de ipocrit ca acuma..Ce comod, ce bine, ce lume de evadat..Doar ca ma preseaza ceva din toate partile..Aaaa, sint in bus, e noapte, doar ca e ingramadeala si sint prins intre oameni..Astia de la programare isi bat joc de mine..Bai nene, mai bine ceream o plaja tropicala de pe o planeta exotica, sau o masa pantagruelica, sau un show de umor de ala vechi, sau chiar un film, ce pielea ma-si, pai la ce bani le-am dat sa ma bage in asa scenariu, hm..Sau li s-o fi stricat pacaleala aia de sistem, ca altfel na..Mama si ce miliarde de variante aveam, aaa, cind ies ii iau la bataie, sau mai bine il iau pe programatorul principal, si-i induc un vis de ala cum era el pe scaunul electric, hahaha, si ii bag si un pic de trifazat fix in coaie, ca merita..Auzi, sa ma bage la ingramadeala, ca nici nu pot sa fac o miscare ca supar pe cineva si iau vreun pumn in coaste..Mina stinga uite, mi-e fixata pe un picior, sau ceva, chiar, al cui o fi? I-am vazut fata, e o duduie tare, ooo, asa mai merge, ia sa ma fac ca vreau sa misc mina si s-o pipai un pic..Fain, pare ca si ei ii place..Asta daca n-o mai pipaie si altcineva, da nu cred ca eu sint expert, nu am concurentza..Ia sa misc mina pe o suprafata mai mare..Al ei e corpul, sper, ca daca e vreo iluzie optica din aia ciudata in care ce pare nu e ce e..Ce moale, uite, se simt si muschii, si grasimea, si oasele..Sau o fi vreo roboata? Baaa, e vis, ce dracu, nici aici nu mai e cu oameni normali? Super, e finuta tipa..Hai ca merge, e bunisor si original visul asta; mai ales ca tipa e si ea draguta, ca putea sa fie cine stie ce creatura, care sa ma injure, ca asa e cu realismul asta, tre'sa fie autentica treaba..Si ce frumos miroase, asta e parfum scump, clar..Ia sa ma fac ca vreau sa ies, poate ma lipesc de ea..Am reusit si asta, eee, sint campion la lipituri..E mai placut asa, decit sa fim amindoi intr-un pat, plus ca am libertatea sa-i fac ce vreau si ea tre'sa accepte, ca asa-i in orele de virf.. Miine mai incerc o data faza asta cu ingramadeala, da tre'sa caut o varianta mai kinky..Acuma e bine asa cum e, stau fixat, si presat de ea..Poate incerc si o conversatie, da' mai incolo, ca acuma mi-s ocupate simturile toate..Cit timp a mai ramas, oare, pina sa se termine cu visul asta?

No comments:

Post a Comment