Thursday, June 21, 2018

Oamenii unor locuri unor vremuri

Ieri am fost altcineva..De fapt azi..Ba nu, doar ieri si azi, desi, daca ma gindesc bine, am cam fost altcineva si in alte zile, pentru ca era contextul de asa natura..Adica na, de fapt ce mai conteaza ce, cum, si cind, ca, oricum e la fel, si eu traiesc fix ce traiesc si ceilalti, si daca zic de mine e ca si cum m-as lauda, printre rinduri care descriu experientze comune..M-am contrazis singur de la inceput, ca sa vad ce efect are asupra scrisului, daca-l face mai spicy, ca acuma cam toti se contrazic singuri, constant, si ma gindeam ca o fi o moda, sau ceva..Nici asta nu conteaza, ca oricum, peste tot e o lascivitate semi-analfabeta de umplutura.. Cel mai fain e tot contactul cu oameni reali, ca ei vorbesc mai aplicat, si despre lucruri traite efectiv, ca media a cam luat-o pe aratura..Azi mi-am schimbat net browserul, asta pare mai prietenos, si dragut, seamana cu Chrome-ul meu antic, dar blocheaza reclamele, si pare ca merge mai repede..Am vazut un film, Logan's run, o distopie despre cum ar putea evolua lumea in rau, si cum cineva fuge de sistem, vede o alta realitate, si se intoarce, si schimba totul..Sigur, pare naiv, si pueril, dar in partea profunda deschide o gramada de intrebari despre societate, oameni, relatii, etc, si sint si actori frumosi, si filmari mai clare si naturale, fara zdruncinaturi care sa te nauceasca, ca in filmele astea noi, sau, ma rog, poate sint eu de moda veche..Mda, asa e cu modele, fiecare are stilul lui, format in timp, si in anumite vremuri cu anumite valori..Acuma si evolutia asta are si urcari, dar si caderi, ca mersul inainte se invata si el, mergind efectiv..Am mai vazut ca se intimpla miscari de mase in Ro, ca lumea se revolta pe halul in care a ajuns toata situatia, pai na, era normal ca totul sa se degradeze daca poporul doarme in pantofi, si nu-si vede interesele, si nu se aduna ca sa rezolve ceva..Dupa nefericitul ala de comunism s-au prabusit toate, si a urmat o perioada buna de aratat cine esti tu, in realitate, de fapt, si s-a vazut ce era de vazut, totul e sa fi si invatat ceva din ce a fost..In fine, lucrurile se restabilesc, dar trebuie efort, si minte deschisa..E si miine o zi, si ne putem proiecta sperantele, si promisiunile fix in ea, ca in studentie, cind promiteam ca de miine ne apucam de invatat, ca sa schimbam totul inspre bine..

No comments:

Post a Comment