Saturday, December 8, 2012

Privirile asteptarilor



Galaxia s-a mai rotit un pic..Pamintul, si el..Am masurat timpul prin spatiul parcurs..Iar..Si am notat in jurnal..
Oamenii s-au miscat, si ei..Totul si-a justificat existenta, cumva, prin miscare..Sau printr-un repaus reflexivo-meditativ..Fara justificare..Un repaus la marginea drumului..Un timp umplut cu ginduri si sentimente, lipite intre ele..
Avem nevoie de liniste..De calm..Ca sa mai punem ordine in trecut..In trecutul ireversibil..
Mai trecem pe holurile muzeelor amintirilor..Ca sa mai stergem exponatele de praf, sa le mai lustruim, si sa le aruncam pe cele care nu trebuie sa stea acolo..Mai privim, ne mai amintim, apoi mai facem citiva pasi..
Pe ferestre se mai vad tablourile iernii..E frumoasa si ea, in felul ei..Sau poate doar noi cautam sa o vedem si frumoasa..Pentru ca nu vrem sa treaca pe linga noi fara sa o simtim..Si, atunci, o reconstruim in ginduri..Fiecare, asa cum si-o imagineaza ca este, sau ca ar putea fi..Ii descopera invizibilul..Din ea, sau din noi..
Galaxia s-a mai rotit un pic..Noi ne-am mai privit..Si am mai inteles, un pic..Cine sintem, si in ce lumi traim.. Lumi de dincoace, de dincolo, de aproape, sau de departe..

2 comments:

  1. Ce simple şi fireşti par lucrurile sub cuvintele tale. Parcă-mi mai iei câte-o pietricică de pe suflet...

    ReplyDelete