Sunday, December 30, 2012

Mirari si priviri


Unii pasi ni-i mai ratacim..Unele priviri le mai pierdem..Mai uitam de unele momente pe care ne sprijinisem un timp, linistile..Asa e, mai pierdem, in viata..Se intimpla..Dar ce ne e adinc in minte si suflet se conserva.. Ramin acolo, ca sa ne aduca la echilibru, cind tindem sa deviem..
Uneori avem stari de nestiut..Care parca vintr-un infinit, si trec prin noi, spre alt infinit..Atunci asteptam.. Un timp..Privim spre realitati, si cautam sa ne jucam cu formele, si cuvintele..Si facem castele de nisip pe o plaja de la marginile galaxiei..Atunci construim ceva ce sigur va fi schimbat de timp..Ceva efemer..Ca un castel instabil in fata fluidului in miscare..Atunci..Apoi starile au disparut si ele..Luate parca de aceleasi valuri..Si ne-am trezit..Am privit iar imprejur..Altfel..Si aceeasi realitate a fost acum, si ea, altfel..Desi ea ramasese aceeasi..Noi insa, nu..
Mergem pe drumuri instabile, toata viata..Exploram teritorii complet noi, tot timpul..In aceeasi viata, le facem pe toate, cam pentru prima oara, ca in copilarie..Pentru ca drumurile sint diferite tot timpul..
M-am gindit de multe ori la felul in care gindesc oamenii..Am citit carti, unele dintre ele complicate, fara sa le inteleg prea mult pentru ca aveau miliarde de variante de idei, simboluri, si profunzimi mari de tot..Si pentru ca daca m-as fi chinuit mai mult sa le inteleg as fi devenit, un timp, foarte vulnerabil..In fine..Dar am ramas cu uimirea si mirarea cum un om a putut gindi asa, si a putut exprima asta in cuvinte..Pentru ca multe lucruri nu pot fi scrise, pot fi doar simtite..De asta au si aparut mijloacele astea moderne de a se exprima prin imagini, pentru ca, nu, o imagine face cit 1000 de cuvinte..Asa..Si am ramas de atunci, de cind am vazut cite lucruri s-au putut scrie, atit de profunde, am ramas uimit, la fel de profund..Pai eu n-am sa fiu capabil nici daca as trai 1000 de ani sa acumulez atita, si sa gasesc cuvintele care sa le spuna pe limba oamenilor..In fine..
Am citit ca Apple vrea sa faca un computer ceas..Si pe viitor, probabil si hainele, si toate accesoriile astea vor avea atasate micro-computere..Iar super-computerele vor fi cele optice, sau ceva pe baza de ADN cu puteri de calcul inca ne-imaginate..E uimitoare lumea asta..Tehnologia ne-a luat pe sus..Si ne-a pus pe fatza o privide de aceea confuza..Traim vremuri interesante..Si nu e deloc usor..Ba, chiar..

2 comments:

  1. ''Motivul pentru care vorbesc cu mine insumi este ca sunt singura persoana ale carei raspunsuri le accept.''
    George Carlin

    ReplyDelete
  2. Eggg-zact, asa si io..Domne, pai dice sa asa, si altfel nu? Scuzati, am beut ca am zarbatorit ceva cu 2013 nu mai stiu, da era fain, pai normal ca da, ca de ce sa nu, daca era da?
    Dap, accept raspunsuri, ca daca ereau ale mele normal ca da, ca meritam, nu? Hai noroc, sa asa, ca altfel neam, si cind si cum, si cu cine, asta ecu detalii domne nu au chiar asa chestii, da micangelo zicea ca deavolu e-n detalii, si na, cine s'tem sa-l contrazicem, ave, ura, sa asa, si, care cum na..
    Miine zici ca zeama de varza, sau? Papa, ne vedem la mahmureala comuna, care cine se scoala primul de sub mese..Aveeeee..

    ReplyDelete