Wednesday, November 26, 2014

Lumi albe

Am intrat in toate, singur..Am plonjat in toate intimplarile vietii fara sa stiu..Am dat din miini in toate directiile ca sa inteleg..Am fost inconjurat de atitea absurditati..Am in mine toate intimplarile foste..Mai sint ce am crezut, si cred..
E o subtilitate a trasaturilor fetzei care e transmisibila prin poze..Asta daca te lasi tu, dus pe drumul asta..
Sint omul ce asteapta sa iti vada chipul alb, in lumina lumilor, adus de felul tau propriu, in care simti ca te face sa te simti bine..
Voi fi mereu cu tine in gind..Si te vad cum apari cu chipul tau stralucitor..Sint in umbrele faldurilor care mai cheama noaptea..Am alaturi toate lumile care m-au chemat cind singuratatile mi-au fost atit de aproape..
Apari iar, asa, cind totul e alb, si fara cuvint..Ca sa mai cred ca, cintind, imi vei reveni in gind..Sint, inca, la fel de singur, si de nestiut..Simt ziua cum revine cu toate senzatiile ei..Si toate trairile nespuse..E alb totul..

2 comments:

  1. Adu culoare in jurul si in viata ta!

    Gabi

    ReplyDelete
  2. Dap, alb, negru, si mult gri, pe celelalte le-am cam uitat..Mi le amintesc eu:)

    ReplyDelete