Tuesday, November 25, 2014

Versiuni de noi

Ma dor toate durerile, si pe toate le am alaturi, oriunde, si oricind..Asa..Ca sa ma simt alaturi cu vietile oamenilor mei..Si nu ma dau mare..Pentru ca chiar ma simt impreuna..Am alaturi atitea suflete..Sint atit de impreuna cu toti..Ii simt, asa cum ma simt si ei..Stiu ca sintem toti la fel de singuri..Semanam asa de bine..
Stii, tu esti asa cum sint si eu..Pentru ca ma doare la fel de tare cum te doare si pe tine, orice-ul ala nespus..
Si tu, si eu, sintem fiintele alea care sint acum, asa cum sint..Cu toate pe cite le-am putut spune, sau nu..Oamenii neclari si nestiuti..Fiintele incluse in umbrele neumbrelor..
Semanam asa cum nu am stiut, desi..
Stiu ca stii, ca si eu sint, si tu esi, asa..Avem ceva, asa cum simtim..
E un timp al versiunilor..Noi, si ceilalti..Ca si cum am dori sa mergem impreuna..Ca si cind..

No comments:

Post a Comment