Wednesday, November 26, 2014

Signs of life

Semne de viata, cum spune titlul unei melodii misterioase..Semne venite din afara, de la altii, care au in ei viata..Semne de pamint, de ape, de aer..De la adincimi, sau de la inaltimi..Semne de viata de la fiinte inteligente, care ne seamana, si vor sa ne transmita ceva..Semne care sa ne ocupe spatiile dintre tacerile noastre profunde..Care sa acopere cu vibratii armonice toate cuvintele nesemnificative care ne inunda vietile..
Semne din vietile altora, care poate au trait demult..Semne care sa poata descrie tot..
Da..Am fost sedus de ideea asta a semnelor..Mi-a sunat in minte urias..Semne de viata..Semnele pe care le dorim, de care sintem atit de insetati tot timpul, de care ne-am indragostit pe nestiute, pe care le visam, dar, care, nu vin..Pentru ca semnele sint doar pentru altii..Stiu, ne-am izolat, e o explicatie..Sintem insingurati cu voia noastra..Am ales sa privim fara sa putem fi priviti..
Sunetele curg..Vedem realitatile de la fereastra trenului timpului..Stam privind..Stim ca nu putem face prea multe..Ramine doar sa privim, si sa ne gindim la toate..In minte avem libertate deplina..Am invatat ca e bine sa lasam lucrurile sa se intimple..Si noi doar sa continuam privirile spre semnele de viata dimprejur..

No comments:

Post a Comment