Wednesday, November 26, 2014

Circ ulterior

Sintem copiii schimbarilor de tot felul..Am trait sa vedem atitea, cit sa ne lase masca..Am invatat atitea cit sa fie pentru toate generatiile de dinainte..Privim, si cautam sa intelegem, care, cit, si cum putem..Ca e cu informatia, cu vizualul, cu fiinta mentala, toate sint absolut rascolitoare pe dinauntru..Atit de multe, si in atit de scurt timp, oooooo, e ceva inimaginabil nene..Acuma ca toate sint valabile e ok, dar de ce totul sa fie atit de socant prezentat? Ca mie, sincer nu mi-e de transformari, ca le am in mine pe toate, dar de ce toate sa fie prezentat asa de stupid-angoasist? Ca nu-s vreun psihopat, sau extraterestru..Si le vad ca un om doar..
Acuma pare ca totul e pentru retardati, sau super-specializati..Si sint socat de fiecare data cind ma uit la stiri..
Pare ca nimic nu e pentru oameni, ci doar pentru alienati mintal..Care cu ce diformitati proprii are..
Tananaaaa..Lumea e tranformata..Ramine sa vedem ce am ramas..Care cu ce am putut..Restul ulterior..E un circ imprejur, la care sintem spectatori..Fascinant..Nu?

No comments:

Post a Comment