Saturday, November 22, 2014

Iluzia

Lumea e o iluzie..Mmm, parca e prea simplu..Lumea e un drum printre iluzii..Tot simplu..Nu pot reduce chiar asa toata lumea la o idee..Sau la doua..Lumea e complicata..E complicat de complicata..Ba e chiar infinit de complicata..M-am scos cu chestia asta cu infinitul ca poate fi interpretata in multe feluri, si le dau in cap cu argumente la toti..Ma rog, nu la toti, doar la aia de ma contreaza grobian..
Lumea e un teatru absurd..O scena care seamana cu realitatea, dar care are in ea milioane de milioane de piese jucate si miliarde de miliarde de piese nejucate inca..Cu catralioane de catralioane de acte..Cu multi actori prosti si primitivi..Si masti suspendate..
Odata, intr-un vis, ma plimbam prin oras..O masca a venit spre mine si m-a salutat..A zis ca ea e Iluzia.. Si, din transparenta a devenit solida, treptat, asa ca in filmul cu omul invizibil; intii i-am vazut vasele de singe cum se coloreaza, apoi organele interne, scheletul, muschii, si pielea..Wow, astea da efecte speciale..Si pe urma si-a colorat pielea in nuante absolut incredibile..Mi-a soptit la ureche sa-i dau bani..Apoi m-a privit mai atent, pentru ca nu intelegeam, si mi-a zis sa-i dau mai bine vise..Sau dureri, suferinte, ceva care sa fie doar al meu.. I-am zis ca nu am la mine..S-a strimbat, si mi-a zis ca ea e sincera, ca nu seamana cu Realitatea, sau cu Minciuna..Dar si ele sint sincere, i-am raspuns..Sigur, sinceritatea lor e altfel, ca seamana cu ele, nu e ca a mea, mi-a zis Iluzia..E posibil, nu m-am gindit..Bine, a zis ea, si a disparut brusc..I-a ramas doar masca cea plina de grimase..Apoi masca s-a rotit, s-a apropiat de fata, s-a lipit de piele, si a disparut..N-am inteles de ce..Poate pentru ca Iluzia asta era de fapt, a mea, doar..
Mi-am continuat plimbarea..Asfintitul colora cladirile si trotuarele cu contururi complicate..Hm, e ciudata lumea asta din vis..De fapt, na, te poti astepta la orice, pentru ca, in vis, chiar se poate orice..M-am mai gindit la ce mi-a zis Iluzia..Sper sa nu ma intilnesc si cu Realitatea, sau Minciuna, cum zicea ea, ca sa imi mai zica si ele cine stie ce traznai care sa-mi inoade gindurile..E mai bine asa linistit..Doar eu cu mine..Intr-o plimbare printr-o lume din visul meu propriu..Miine cica vine o alta zi..Oare cum va fi in visul de miine? Sper sa n-am surprize neplacute..Mmm, mai bine las lucrurile sa se intimple..Vedem..
PS Acuma eu am adus-o pe ea in visul meu, sa vedem daca ma invita si ea in visul ei..De fapt, mmm, e un mic nonsens, ca ea e a mea, de fapt..Oricum, imprejur e atita absurd, ca, na..Un nonsens are chiar un parfum dragut..

No comments:

Post a Comment