Tuesday, November 25, 2014

Fiinte inainte

Tu esti..Esti fiinta care simte si gindeste asa..Esti omul care priveste toata lumea in felul sau..Esti omul care sesizeaza subtilitatile ascunse intre fraze si cuvinte, si care isi spune intelegerile tot asa, pe cit de subtil poate, printre fraze, si cuvinte..Esti momentul aratat, asa cum esti in planuri nespuse, pe mii de ani, inainte..Esti o clipa care poate dura la fel de bine doar o clipa, cit un viitor infinit, si tacut..Esti, pina la urma, o speranta a atitor generatii ce au fost, si, poate, chiar vor fi..
Tu esti..Esti vocea ta..Vibratia care incearca sa scoata din tot cosmosul vocile celor nestiuti..Omul care e asa de mic si insignifiant, care vorbeste cu silabe din alte timpuri..Omul simbol, care e pierdut printre atitea amanunte ale unor vieti moderne prea pline de detalii..Omul timp care desface evantaiuri de oglinzi posibile pentru a ne vedea cit de identice ne sint propriile reflexii, in toate..Omul om in ce e acum, el, fata de el insusi..
Tu esti ca mine..Noi semanam in atit de multe feluri..Pentru ca stim, si putem sa privim la fel, spre tot..
Stiu ca singuratile mele sint o neconformitate..Pentru ca asa a fost sa fie..Poate nu inca pentru o eternitate.. Pentru ca, poate, mai am inca prieteni imprejur..Oameni care ma iubesc nestiut si tacut.. Cei care inca mai cred in fiintele sincere ale sufletului..
Sint la fel..Te vad la fel..Stau tot aici..Privesc la fel..Vreau sa ajut oameni cu care sa ma inteleg.. Vreau sa ma conectez cu sufletele sincere..Pentru ca altceva nu stiu sa fac..Sint asa de singur cum am tot fost..Mi-e mila de mine..E inca bine cit pot sa pling de amintiri..Si sa imi imaginez ca mai exista undeva, departe, un drum spre un ideal nespus, sau nesugerat..Sau, poate, inca neimaginat, dar, care, e posibil a fi sperat..
Sint..Si stau aici..Asa..Ca sa fiu, si sa blochez timpul, cu toate ale lui..Sint ca sa inca imi imaginez ce lumi fabuloase se pot deschide inainte..

No comments:

Post a Comment