Wednesday, November 26, 2014

Visul vis

Sint ca o varianta de timp..Care e acum..Omul de exista cit sa se poata exprima..Fiinta care exista..
Te privesc asa cum ma poti privi..Am imprejur acelasi timp..Stiu ca si tu esti la fel..Alergam pe acelasi culoar al fiintelor..Sint la fel de singur, ca si tine..Avem acelasi ideal iluzoriu, si ne dam sufletul pe acelasi drum paralel..Privim la fel de nestiut spre tot ce ne e adus de lume..Nu ma invidia, orice ar fi..Pentru ca si eu sint la fel ca tine, si imi doresc doar sa ies din ce am fost..Vreau doar sa devin ce mi-as fi dorit mai demult..
Alerg printre ceilalti..Cu toti..Vinez un ideal..Ca toti..Sint cel mai comun, omul dintre toti..Ma dor toate durerile, si visez la toate visurile..Visez sa ating ce nu a reusit nimeni, inca..Asa, ca mine, doar..

No comments:

Post a Comment